Upřesňující údaje:
1/ Nutná znalost nejméně čtyř jazyků na úrovni rodilého mluvčího či vysokoškolsky vzdělaného tlumočníka – lingvisty,
vítána aktivní znalost aspoň jednoho dalšího jazyka; nutné jsou angličtina, francouzština, ruština, a alespoň jeden jazyk
severovýchodního evropského okruhu polština, ukrajinština, běloruština, litevština, lotyština, estonština, finština. Znalost
českého jazyka vítána, ale není podmínkou (komunikační jazyk na pracovišti je angličtina).
2/ Nutná alespoň jednoletá praxe v callcentru či v obdobném zaměstnání při obsluze zákazníků.
3/ Vítány znalosti a praxe z oblasti vymáhání pohledávek a telefonního poradenství.
4/ Vítán řidičský průkaz A,B.
5/ Obsah práce: Komunikace po telefonu, skype či e-mailem; odborné konzultace zákazníkům, vymáhání pohledávek,
nabídka a prodej zboží a služeb. Práce je psychicky náročná.
6/ Důležité!: Zájemce zašle životopis v angličtině na uvedený e-mail. Výběrový pohovor bude proveden po skype.
Pracovník odpovědný za výběr zaměstnanců bude do 2018-06-01 v zahraničí.
Zaměstnanecké výhody:
- Až 50 % práce lze vykonávat mimo stálé pracoviště. Minimální vzděláníBakalářské SměnnostPružná pracovní doba PracovištěBenátecká 1479, Brandýs nad Labem-Stará Boleslav - Stará Boleslav, 250 01 Brandýs n.Labem-St.Bol.1 Mzda minimálně13350 Kč Nastoupit od2018-09-01