PopisPro stávající obchodní tým hledáme Referentku zákaznické kanceláře. Tato pozice je zodpovědná za administrativní podporu obchodu (organizace porad a pracovních jednání, zpracovávání reportů a prezentací, podpora obchodníků a manažera, zajištění chodu kanceláře).
Požadujeme: uživatelskou znalost práce na PC pro zpracování běžné administrativní agendy (Word, Excel, Power Point, Internet), samostatnost, odpovědnost a spolehlivost, trestní bezúhonnost. Praxe na obdobné pozici výhodou
Příjemné pracovní prostředí, zázemí a stabilitu jedné z největších pojišťoven na světě, široké spektrum firemních výhod (5 týdnů volna, měsíční bonus, příspěvek na produkty společnosti, atd...) Minimální vzděláníÚSO (vyučení s maturitou) SměnnostJednosměnný provoz PracovištěJana Palacha 954/4, 669 02 Znojmo 2 Mzda minimálně25000 Kč Nastoupit od2019-03-01