Popisminimálně SŠ vzdělání
praxe na pozici asistentka/office manager výhodou
dobrá znalost práce na PC v programech MS Office (Word, Excel, Outlook)
aktivní přístup, spolehlivost, samostatnost
logické myšlení
komunikativnost, organizační schopnosti, schopnost týmové spolupráce
flexibilita


Náplň práce:

agenda klíčového systému objektu
zpracování požadavků nájemníků objektu, agenda krátkodobých pronájmů: příprava a koordinace prostor dle požadavků, zpřístupnění prostor
v případě potřeby zástup v podatelně – zpracování poštovních zásilek a balíkových zásilek, třídění došlé pošty, evidence
průběžná správa a evidence prostorů
evidence dlouhodobých nájemních smluv, příprava podkladů pro roční zprávu o provozu budovy, evidence parkovacích ploch
příprava podkladů pro vyúčtování služeb objektu 1 x ročně
podpora v rámci týmu
spolupráce s nadřízeným


Nabízíme:

zázemí stabilní mezinárodní společnosti
příjemné pracovní prostředí
možnost profesního růstu
dobré platové podmínky
nástup možný ihned
pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení
místo výkonu práce: Praha 3 Minimální vzděláníÚSO s maturitou (bez vyučení) SměnnostJednosměnný provoz PracovištěNiersberger Instalace, s.r.o., Tyršova 2075, 256 01 Benešov Mzda minimálně22000 Kč Nastoupit od2019-05-22

Stručné info

  • Zveřejněna:2019-05-22T11:58:39

Společnost

Niersberger Instalace, s.r.o.
  • Niersberger Instalace, s.r.o.
  • Kontakt : Pavel Křížek
  • Telefon : 777700003
  • E-mail : krizek@niersberger.cz
  • Adresa : Niersberger Instalace, s.r.o., Tyršova 2075, 256 01 Benešov

Klíčová slova

zásilek

práce

požadavků

objektu

příprava

podkladů

evidence

prostorůevidence

dlouhodobých

nájemních