PopisVÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ
Pracovní pozice: OPERÁTOR/KA HELPDESK CENTRA INFORMAČNÍCH TECHNOLOGIÍ JU
Pracovní náplň: spráce na HelpDesku CIT; vyřizování a třídění požadavků uživatelů;
konfigurace a nastavení uživatelských zařízení pro přístup do bezdrátové sítě JU;
vydávání ID karet, prodlužování platnosti ID karet; aktualizace webu HelpDesk;
provoz tiskárny a kopírky na HelpDesku; provoz pokladny interního platebního systému na JU;
podpora uživatelů spravovaných IS.
Požadujeme: min. SŠ vzdělání; administrativně-organizační schopnosti;
technické myšlení, nadstandardní uživatelská znalost PC, tabletu, mobilního telefonu;
znalost konfigurace OS Windows 7 a vyšší, základní znalost konfigurace Android;
znalost instalace a konfigurace základního software pro Windows (Office 2003 a vyšší, e-mailový klient, nastavení sítě, domény); angličtinu na komunikativní úrovni; zodpovědnost a časovou flexibilitu; poctivost, pracovitost a ochotu učit se nové věci;
odolnost proti stresu a schopnost asertivního jednání s klienty.
Nabízíme: zajímavou práci s možností profesního rozvoje; zaměstnanecké kurzy s možností dalšího vzdělávání;
zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené; 4 dny indispozičního volna; dotované
stravování nebo stravenky; zvýhodněné mobilní volání či bankovní služby u partnerské
banky; MS Office zdarma pro soukromé využití; dětská skupina pro děti zaměstnanců
přímo v kampusu apod.
Nástup možný od: 15.7.2019
Pracovní úvazek: plný
Pracovní poměr: doba určitá 1 rok s tříměsíční zkušební dobou, možnost prodloužení
na dobu neurčitou.
Mzdové ohodnocení dle platného Mzdového předpisu JU.
Strukturovaný profesní životopis a motivační dopis s označením „Operátor/ka HelpDesk“ na e-mail: personalni@jcu.cz do 30.6.2019. Minimální vzděláníÚSO s maturitou (bez vyučení) SměnnostJednosměnný provoz PracovištěBranišovská 1645/31a, České Budějovice 2, 370 05 České Budějovice 5 Mzda minimálně20000 Kč Nastoupit od2019-07-15