PopisA02 z:17/6/2019 (ZamK)
Požadujeme:
- středoškolské vzdělání
- znalost AJ - slovem i písmem z důvodu komunikace se zákazníky, konferenční hovory, vypracovávání dokumentace a prezentace pro školení a semináře.
Výhodou:
- zkušenosti s vývojem a konstrukcí elektrických a elektronických zařízení
- znalost Li-ion systémů a zkušenost s jejich montáží
- orientace v technické dokumentaci, řidičské oprávnění
- praxe v oblasti výroby nebo vývoje průmyslových baterií min. 2 roky.
Náplň práce:
- poskytování technické podpory marketingovému týmu, Saft obchodníkům a řízení nabídek
- definování a příprava technické dimenze a požadavky řešení pro skladování energie Saft podle specifikací zákazníka a kalkulací nákladů
- analyzování a chápání technické specifikace zákazníka související s obchodními příležitostmi
- zajišťování, že zpětné vazby o produktu obdrženém od zákazníků a prodejců jsou správně adresovány vývojovému týmu a produktovému manažerovi
- poskytování první úrovně technické podpory pro produkty Flex'ion prodejcům a / nebo zákazníkům
- poskytování technického vedení a mentoring k týmu aplikačních inženýrů
- provádění technického školení a semináře pro obchodní zástupce společnosti Saft a pro zákazníky v anglickém jazyce
- tvorba a údržba technické dokumentace
- účast na mezinárodních veletrzích a plánovaných seminářích organizovaných marketingovými a / nebo prodejními týmy společnosti Saft.
Nabízíme:
- pololetní a roční odměny, týden dovolené navíc, podnikové stravování, vzdělávání, připojištěn.
Kontakt e-mailem viz výše. Minimální vzděláníÚSO s maturitou (bez vyučení) SměnnostJednosměnný provoz PracovištěSaft Ferak a.s., pracoviště Raškovice, Raškovice 247, 739 04 Pražmo Mzda minimálně70000 Kč Nastoupit od2019-08-01

Stručné info

  • Zveřejněna:2019-06-18T07:31:20

Společnost

Saft Ferak a.s.
  • Saft Ferak a.s.
  • Kontakt : Žaneta Světlíková
  • E-mail : zaneta.svetlikova@saftbatteries.com
  • Adresa : Saft Ferak a.s., pracoviště Raškovice, Raškovice 247, 739 04 Pražmo

Klíčová slova

technické

poskytování

saft

týmu

školení

podpory

zákazníka

společnosti

znalost

zákazníky