PopisPrvní kontakt se zaměstnavatelem e-mailem
Popis:Level 1.5 základní podpora správy počítačovích sítí a podpora uživatele při řešení problémů. Monitorování síťe a trouble ticket systému a hlášení statusu uživately i partnerům.
Požadavky: schopnost základního troubleshootingu, orientace na zákazníka, aktivní znalost Angličtiny. Ochota pracovat na směny 24/7
Zaměstnanecké výhody: Vzdělávání dle dohody s přímým nadřízeným, 5 týdnů dovolené, stravenky na stravování (Sodexo) v hodnotě 60 Kč s 100% dotací firmou, Sodexo pass měsíční příspěvek od zaměstnavatele, atd.
Description: Level 1.5 Network support. Monitoring of trouble ticket system. Basic trouble shooting and resolving incidents. Providing network support and customer status in a complex multi-vendor environment.
Requirements: Advanced English skills (written and verbal) strong customer and service orientation, A logical mind-set, analytical thinking and a passion for problem solving. Basic troubleshooting skills. Willingness to work on shifts 24x7
Nabízíme: Dovolená navíc, stravenky
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou Minimální vzděláníZákladní + praktická škola SměnnostJednosměnný provoz PracovištěNSC Global s.r.o. - Palachovo náměstí, Palachovo náměstí 726/2, Starý Lískovec, 625 00 Brno 25 Mzda minimálně24000 Kč Mzda maximálně30000 Kč Nastoupit od2019-07-17

Stručné info

  • Zveřejněna:2019-06-18T07:31:20

Společnost

NSC Global s.r.o.
  • NSC Global s.r.o.
  • Kontakt : Dana Provazníková
  • Telefon : +420 602 673 078
  • E-mail : dana.provaznikova@nscglobal.com
  • Adresa : NSC Global s.r.o. - Palachovo náměstí, Palachovo náměstí 726/2, Starý Lískovec, 625 00 Brno 25

Klíčová slova

and

trouble

zaměstnavatele

skills

network

podpora

support

ticket

sodexo

customer