PopisPrvní kontakt se zaměstnavatelem e-mailem
Popis:Level 2 správa počítačovích sítí a podpora uživatele při řešení komplexních problémů. Asistence L1 podpoře a při eskalování ticketů. Monitorování síťe a trouble ticket systému.
Požadavky: Zkušenost s tecnickým supportem (sítě/servery), orientace na zákazníka, aktivní znalost Angličtiny. Ochota pracovat na směny 24/7
Zaměstnanecké výhody: Vzdělávání dle dohody s přímým nadřízeným, 5 týdnů dovolené, stravenky na stravování (Sodexo) v hodnotě 60 Kč s 100% dotací firmou, Sodexo pass měsíční příspěvek od zaměstnavatele, atd.
Description: Level 2 Network administration and support. Resolving incidents, monitoring of trouble ticket system. Advance trouble shooting and assisting Level 1 Engineering teams with escalation support
Requirements: Working experience from technical support (network technologies/servers), strong customer and service orientation, active level of English Willingness to work on shifts 24x7
Nabízíme: Dovolená navíc, stravenky
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou Minimální vzděláníZákladní + praktická škola SměnnostJednosměnný provoz PracovištěNSC Global s.r.o. - Palachovo náměstí, Palachovo náměstí 726/2, Starý Lískovec, 625 00 Brno 25 Mzda minimálně33000 Kč Mzda maximálně50000 Kč Nastoupit od2019-07-17

Stručné info

  • Zveřejněna:2019-06-18T07:31:20

Společnost

NSC Global s.r.o.
  • NSC Global s.r.o.
  • Kontakt : Dana Provazníková
  • Telefon : +420 602 673 078
  • E-mail : dana.provaznikova@nscglobal.com
  • Adresa : NSC Global s.r.o. - Palachovo náměstí, Palachovo náměstí 726/2, Starý Lískovec, 625 00 Brno 25

Klíčová slova

level

and

trouble

sodexo

zaměstnavatele

network

support

ticket

kontakt

advance