PopisNáplň práce:
Globální role zodpovědná za definici a realizaci vize a strategie zákaznického týmu, rozvíjet vztahy se zákazníky s cílem podpořit zainteresovanost a spokojenost zákazníků
Požadavky: 10 let praxe, globální manažerská zkušenost s různorodými týmy napříč kontinenty a kulturami, řízení změn, řešení problémů, zkušenost s produktem cenotvorby, silné obchodní myšlení, konzultace/ zkušenosti se zákazníky, plynulá angličtina (úroveň rodilého mluvčího), čeština
Job desciption:
A global executive-level role being responsible for definition & execution of the Customer team vision & strategy globally, Develop close customer relationships to promote customer engagement and satisfaction
Requirements: 10 years of experience, global managerial experience of diverse teams in different countries and cultures, change management, problem solving, pricing experience, strong business acumen, consulting / customer experience, fluent English (native speaker), spoken Czech
Zaměstnanecké výhody:
Týden dovolené navíc (5 vacation days above Labour Code, stravenky (meal vouchers), Sick days, Cafeteria system
Minimální vzděláníBakalářské SměnnostPružná pracovní doba PracovištěThámova 681/32, Karlín, 186 00 Praha 86 Mzda minimálně26700 Kč Nastoupit od2019-08-01