Popismísto výkonu práce : Bruntál
náplň práce:
- jedná s českými i zahraničními zákazníky,
- zakládá zakázky dle objednávek zákazníků do systému SAP,
- zadává založené zakázky do výroby
- komunikuje se zákazníkem, obchodním zástupcem a ostatními odděleními firmy,
- potvrzuje objednávky zákazníkovi,
- fakturuje odeslané zboží,
požadujeme:
- německý, nebo anglický jazyk na pokročilé úrovni (telefonická a emailová komunikace se zahraničními zákazníky),
- uživatelskou znalost balíčku MS Office,
- zkušenosti s programem SAP výhodou,
- samostatnost, pečlivost a velmi dobré komunikační dovednosti,
nabízíme:
- zaměstnání na plný pracovní úvazek s nástupem ihned,
- pracovní doba od 6.00 -14.30, 7.00 - 15.30, a od 8.00 - 16.30
- pracovní poměr na dobu neurčitou, první smlouva na dobu určitou,
- odpovídající mzdu + stravenky a odměny za nezameškané hodiny,
životopis posílejte na e-mail: radek.krvac@styrogroup.cz, vybraní uchazeči budou osloveni a pozváni k osobnímu pohovoru
Z : 25.6.2019 Minimální vzděláníÚSO s maturitou (bez vyučení) SměnnostJednosměnný provoz PracovištěStyroprofile, a.s. - pracoviště Bruntál, Zahradní 1946/42b, 792 01 Bruntál 1 Mzda minimálně20000 Kč Nastoupit od2019-07-01