Popis- ukončené SŠ vzdělání
- pečlivost, spolehlivost, samostatnost
- přesnost a profesionalitu
- znalost práce na PC
- efektivní organizaci času
- zvládání běžných každodenních činností
- schopnost kontroly a dohledu
- zvládání více úloh najednou
- bilingvního uchazeče - čeština-angličtina nutností ( písemná i ústní komunikace)
- ochota učit se novým věcem
- aktivitu, systematičnost a orientaci na detail
- praxe na obdobné pozici výhodou
- nástup nejlépe ihned nebo dle dohody
Náplň práce:
- dohled a administrativní úkony
- řízení a správa rozpočtu a výdajů
- sjednávání a organizace schůzek
- asistence při plánování projektů
- řešení otázek souvisejících s projektem
- sledování a koordinace pracovního postupu a výkonu stavebních pracovníků
- komunikace s dodavateli a poskytovateli služeb
- vypracování reportu o stavu probíhajících prací
Pozn. Pokud Vás tato nabídka zaujala a myslíte si, že vaše zkušenosti a dovednosti odpovídají našim požadavkům, budeme se těšit na Váš životopis. Pokud se Vám neozveme do tří týdnů, dali jsme přednost jinému uchazeči. Děkujeme za pochopení. Minimální vzděláníÚSV SměnnostJednosměnný provoz PracovištěDYNTEC spol. s r.o. - provozovna Terezín, Pražská 328, 411 55 Terezín Mzda minimálně22000 Kč Nastoupit od2019-07-03