PopisPracovní náplň:
• komunikace se zákazníky
• zodpovědnost za přijetí poptávky a průběh obchodního případu
• zpracování objednávek, zakládání zakázek v SAP
• fakturace zakázek
• řešení případných stížností / reklamací ze strany zákazníka s oddělením kvality
• sledování dodacích termínů a včasného doručení potvrzení objednávky zákazníkovi
• reporting dle požadavků nadřízeného

Požadujeme:
• SŠ/VŠ
• Praxe v obchodním oddělení nebo zákaznickém servisu velikou výhodou
• AJ na komunikativní úrovni podmínkou (min. B2), znalost dalšího jazyka je velikou výhodou (NJ a/nebo FJ)
• Pokročilá znalost MS Office, znalost programu SAP výhodou
• Velmi dobré komunikační a organizační schopnosti, zodpovědnost, spolehlivost

Nabízíme:
• Perspektivní zaměstnání ve stabilní zahraniční společnosti
• Možnost zvyšování kvalifikace, odborné a jazykové kurzy
• Interní náborová prémie
• Vánoční prémie (50% z platu)
• Každoroční nárůst mezd
• Dotované stravování
• Pružná pracovní doba
Minimální vzděláníÚSV SměnnostJednosměnný provoz PracovištěFügnerova 567, 336 01 Blovice Mzda minimálně27000 Kč Mzda maximálně35000 Kč Nastoupit od2019-08-01

Stručné info

  • Zveřejněna:2019-07-10T11:02:32

Společnost

ProMinent Systems spol. s r.o.
  • ProMinent Systems spol. s r.o.
  • Kontakt : Charlota Pejčochová
  • Telefon : +420 378 227 211
  • E-mail : charlota.pejcochova@prominent.cz
  • Adresa : Fügnerova 567, 336 01 Blovice

Klíčová slova

znalost

pracovní

velikou

výhodou

zodpovědnost

velmi

zaměstnání

perspektivní

spolehlivostnabízíme

schopnosti