Požadujeme:
min. 5 let praxe na stejné pozici ve středně velké firmě; znalost legislativy pracovně právní; orientace v zákoníku práce; práce na PC na vyšší úrovni; zodpovědnost; pečlivost a důslednost.
Náplň práce:
vedení mzdové agendy; měsíční zpracování mezd; příprava podkladů pro platby zaměstnancům; platby příslušných odvodů za zaměstnavatele; zpracování měsíčních přehledů o vyměřovacích základech; zpracování mzdových listů; potvrzování příjmů; roční zúčtování; vyúčtování zálohové a srážkové daně; zpracování EDLP; zpracování a správa exekucí a insolvencí; výpočet srážek; zpracování podkladů pro výplatu dávek nemocenského pojištění, pracovních úrazů; komunikace se zaměstnanci a institucemi; vedení agendy osob zdravotně postižených; další činnosti spojené s pozicí dle instrukcí nadřízených.
Nabízíme:
úzkou spolupráci s další mzdovou účetní, dlouhodobou perspektivu zaměstnání s trvalým profesním a mzdovým růstem; příjemné pracovní prostředí; příspěvek na stravování, k životnímu jubileu; stabilizační odměna za odpracovaná léta; zvýhodněné telefonní tarify; poukázky na zdraví; odměny; firemní akce aj.
Zájemci se mohou hlásit u kontaktní osoby - paní Iva Dorňáková:
- zasláním životopisu do 25.7.2019 na adresu: idornakova@krok-hranice.cz.
- telefonicky ve dnech PO - PÁ od 8:00 do 14:00 hod. na čísle 581 698 365.