Popispožadavky na uchazeče:
střední vzdělání s maturitní zkouškou
výhodou praxe v oblasti sekretariátu nebo spisové služby
výborná znalost českého jazyka
samostatnost, aktivní přístup k řešení problémů, velmi dobrá schopnost plánování a organizování práce, pečlivost a komunikační schopnost, diskrétnost, zodpovědnost, aktivní a samostatný přístup k práci
znalost práce s PC (MS Office, Internet, znalost práce v programu spisové služby výhodou)
státní občanství ČR, občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o EHP
trestní bezúhonnost
splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb.
charakteristika pracovního místa:
koordinace sekretářských, administrativně technických prací v sekretariátu ředitele odboru Právních služeb
vedení evidence došlé a odeslané pošty v elektronickém systému ÚZSVM
příprava podkladů pro jednání a porady
vedení evidence docházky zaměstnanců OPS
zpracování souhrnných přehledů o počtech soudních, dědických a jiných řízení
vyřizování běžné korespondence
vedení a archivace spisů podle Spisového řádu
Platové zařazení podle NV č. 341/2017 Sb.
Písemné nabídky se strukturovaným životopisem, podrobným popisem praxe a motivačním dopisem zasílejte do 15. srpna 2019 na e-mail: ruzena.sakarova@uzsvm.cz
předmět e-mai Minimální vzděláníÚSO s maturitou (bez vyučení) SměnnostJednosměnný provoz PracovištěÚřad pro zastupování státu ve věcech majetkových - 001, Rašínovo nábřeží 390/42, Nové Město, 128 00 Praha 28 Mzda minimálně17970 Kč Nastoupit od2019-11-01