PopisVaše odpovědnosti
o příjem objednávek zákazníků a jejich zaplánování v interních systému
o kontrola expedičních termínů
o objednávání dopravy materiálu s cílem minimalizace nákladů
o příprava podkladů pro expedici
o každodenní komunikace se zákazníkem, denní sledování a práce se zákaznickými portály
o sledování aktualizovaných požadavků zákazníka
o řešení logistických reklamací
o denní kooperace a komunikace s výrobou
Váš profil
o SŠ/VŠ vzdělání
o počítačová způsobilost (MS Excel, Word……………)
o znalost anglického jazyka podmínkou
o znalost německého jazyka výhodou
o znalost ekonomického minima
o samostatné myšlení, orientace na výsledek
o organizační schopnosti
o praxe v oboru výhodou
Závodní stravování, penzijní připojištění, firemní akce pro zaměstnance
První kontakt emailem Minimální vzděláníÚSV SměnnostJednosměnný provoz PracovištěJamská 2191/33, 591 01 Žďár nad Sázavou 1 Mzda minimálně35000 Kč Nastoupit od2019-07-19