PopisPrvní kontakt se zaměstnavatelem e-mailem
Náplň práce: péče o stávající a nové zákazníky, vedení obchodní administrativy, zpracování poptávek, nabídek a objednávek, vyhledávání nových příležitostí a partnerů-tuzemsko a export
Požadujeme: NJ-aktivní znalost, AJ-výhodou, komunikační schopnosti, empatie k zákazníkům /umění naslouchat, vyhodnotit situaci, aktivně jednat/, organizační schopnosti /schopnost plánovat, třídit úkoly a aktivity podle priorit, schopnost hledat nové cesty, nová řešení a schopnost vidět věci z různých úhlů/.
Znalost práce na PC, Microsoft office-uživatelská úroveň.
ŘP sk. B a ochota jezdit na služební cesty.
Nástup ihned.
Pracovní poměr je možné následně prodloužit na dobu neurčitou.
Zaměstnanecké výhody:
Samostatná práce v pohodovém kolektivu, pružná pracovní doba, prémie.
Příspěvek na stravování, 25 dní ŘD, příspěvky z FKSP /rehabilitace, výročí, rekreace nezletilých dětí../, výhodné telefonování pro 5 členů rodiny, měsíční příspěvek na penzijní připojištění
Minimální vzděláníÚSO s maturitou (bez vyučení) SměnnostJednosměnný provoz PracovištěBohunická 576/52, 61900 Brno 19 Mzda minimálně20000 Kč Mzda maximálně25000 Kč Nastoupit od2019-08-01