PopisZástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou.
Náplň práce:
" příprava, zpracování, posouzení a evidence smluv k veřejným zakázkám
" kontrola smluvních ujednání smluv veřejných zakázek
" příprava, zadávání, koordinace a kontrola veřejných zakázek malého rozsahu
" příprava, zadávání, koordinace a kontrola veřejných zakázek zadávaných v režimu zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů
" zajištění zadávání veřejných zakázek prostřednictvím elektronického nástroje města
" právní služba na úseku samosprávy v oblasti veřejných zakázek
" zpracování připomínek k návrhům výzev a smluv veřejných zakázek v softwaru GINIS
" metodická podpora a konzultační činnost v oblasti veřejných zakázek pro zaměstnance městského úřadu.
Požadavky:
" vysokoškolské vzdělání nebo vyšší odborné vzdělání - právní či ekonomické zaměření výhodou
" znalost zákonů - č. 128/2002 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů
" velmi dobré komunikační a organizační schopnosti,
" velmi dobrá znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook, internet)
" výhodou praxe ve státní správě nebo samosprávě
" řidičské oprávnění skupiny B, aktivní řidič
" znalost SW GINIS výhodou.
Podání přihlášek
Přihlášky se podávají písemně poštou nebo podáním na podatelně
Městského úřadu v Rožnově pod Radhoštěm na adrese:
Městský úřad
Masarykovo náměstí 128
756 61 Rožnov pod Radhoštěm
V obálce s označením "NEOTEVÍRAT- přihláška do výběrového řízení
na pozici úředníka odboru správy majetku - doba určitá.
Termín předložení přihlášek do 23. 08. 2019 do 14.00 hod.
Bližší informace lze získat na Městském úřadě v Rožnově pod Radhoštěm, Masarykovo náměstí 128 u vedoucí odboru správy majetku Ing. Michaely Hanzl, kancelář č. dveří 205, telefon č. 571 661 149.
Minimální vzděláníVyšší odborné SměnnostJednosměnný provoz PracovištěMasarykovo náměstí 128, 756 61 Rožnov pod Radhoštěm 1 Mzda minimálně23270 Kč Mzda maximálně34970 Kč Nastoupit od2019-10-01