Popispožadavky na uchazeče:
střední vzdělání s maturitní zkouškou
vzdělání v ekonomickém nebo technickém oboru výhodou
praxe ve veřejné správě výhodou zejména v agendě hospodářské správy se zaměřením na problematiku pronájmů nebytových prostor, pokladní činnosti
znalost práce s PC (MS Office, internet, ASPI, SAP)
státní občanství ČR, občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o EHP
trestní bezúhonnost
splnění podmínek ustanovení § 17 zák. č. 201/2002 Sb.
charakteristika pracovního místa:
zajišťování evidence majetku , zajišťování sestavování návrhu rozpočtu příjmů a výdajů, zpracování návrhu rozpočtových opatření, sledování čerpání rozpočtu, zabezpečování podkladů o účetních stavech pohledávek a závazků pro účely inventarizací, zajištění činnosti hlavní pokladny ÚP
evidence a zajišťování úhrady dodavatelských faktur, provádění fakturace služeb spojených s užíváním prostor v budovách na základě smluvních vztahů
Platové zařazení podle NV č. 341/2017 Sb.
Předpokládaný nástup: od 1.10.2019, pracovní poměr na dobu určitou
Místo výkonu práce: Praha
Písemné nabídky se strukturovaným životopisem a motivačním dopisem, včetně možného termínu nástupu zasílejte do 23. 8. 2019 na e-mail: ruzena.sakarova@uzsvm.cz
předmět e-mailu: referent Hospodářské správy Minimální vzděláníÚSO s maturitou (bez vyučení) SměnnostJednosměnný provoz PracovištěÚřad pro zastupování státu ve věcech majetkových - 001, Rašínovo nábřeží 390/42, Nové Město, 128 00 Praha 28 Mzda minimálně19850 Kč Nastoupit od2019-10-01