PopisMísto výkonu práce Poběžovice u Holic
Náplň práce spočívá v zajištění chodu kanceláře - recepce, přivítání a ohlašování návštěv, proaktivní přístup k zákazníkům - kompletní péče během celé jejich návštěvy, roztřídění došlé korespondence. Vyřizování emailových nebo telefonických poptávek či objednávek (přijaté x vydané), odesílání zásilek pomocí spedičních firem PPL, UPS, FedEx, Schenker - logistická organizace (poptávka cen dopravy) a další administrativní činnost spojená s prací na počítači.
Výhodou budou znalosti v oblasti práce na recepci ve firmě, obchodní korespondence, logistky, práce na PC - MS Excel, Word, Outlook, účetní software Pohoda.
Dále zkušenosti s prací s lidmi a příjemné vystupování.
Pracovní doba 7.00 - 16.00
Nabízíme práci ve stabilní, prosperující a moderní české firmě, která se zabývá výrobou brzdových kompnentů. Práce v přátelském kolektivu v příjemném a moderním prostředí spolu s adekvátním finančním ohodnocením s možností každoročního růstu.
Práce na jednosměnný provoz, příspěvek na stravování, prémie za aktivitu.
První kontakt emailem nebo telefonicky v době 7.30 - 16.00
nástup dle dohody Minimální vzděláníÚSV SměnnostJednosměnný provoz PracovištěAndrea Špačková - PRODUCT - SPACEK - provozovna, Poběžovice u Holic 29, 534 01 Holice v Čechách Mzda minimálně20000 Kč Mzda maximálně26000 Kč Nastoupit od2019-09-01