PopisPrvní kontakt e-mailem katarn@kompan.com nebo telefonicky.
Pracovní náplň:
" Práce s databází kvality
" Práce s ticketingovým toolem
" Denní spolupráce s jednotlivými pobočkami
" Poskytování technických odborných informací zákazníkům vztahující se k analýze databáze kvality
" Specialista na záruky Kompan produktů
" Vyřizování a zpracovávání reklamací
" Spolúčast na týdenním mýtinku kvality a prezentace statistik
" Být součástí týmu zlepšování kvality
" Reporting Kompan managementu co se týče reklamací a KPI
Požadavky:
" Velmi dobrá znalost anglického jazyka podmínkou
" Silné komunikační schopnosti / schopnost komunikovat technické změny/ schopnost komunikovat i negativní informace
" Středoškolské, ideálně vysokoškolské vzdělání technického směru
" Zkušenosti z technického zákaznického servisu/případně reklamačního oddělení výhodou/pochopení pro urgentní požadavky /zaměření na výsledek
" Dobré technické znalosti, analytické myšlení
" Schopnost pracovat samostatně na zadaných úkolech
" Dobrá znalost MS-Office př. / ERP / MRP systémů
" Schopnost číst technickou dokumentaci
Nabízíme:
- Dobré platové ohodnocení
- 5 týdnů dovolené
- Práci ve stabilní, mezinárodní firmě
- Práci v mladém, přátelském týmu
- Školení
- Jazykové kurzy
- Stravování