PopisPrvní kontakt e-mailem katarn@kompan.com nebo telefonicky.

Pracovní náplň:
" Práce s databází kvality
" Práce s ticketingovým toolem
" Denní spolupráce s jednotlivými pobočkami
" Poskytování technických odborných informací zákazníkům vztahující se k analýze databáze kvality
" Specialista na záruky Kompan produktů
" Vyřizování a zpracovávání reklamací
" Spolúčast na týdenním mýtinku kvality a prezentace statistik
" Být součástí týmu zlepšování kvality
" Reporting Kompan managementu co se týče reklamací a KPI

Požadavky:

" Velmi dobrá znalost anglického jazyka podmínkou
" Silné komunikační schopnosti / schopnost komunikovat technické změny/ schopnost komunikovat i negativní informace
" Středoškolské, ideálně vysokoškolské vzdělání technického směru
" Zkušenosti z technického zákaznického servisu/případně reklamačního oddělení výhodou/pochopení pro urgentní požadavky /zaměření na výsledek
" Dobré technické znalosti, analytické myšlení
" Schopnost pracovat samostatně na zadaných úkolech
" Dobrá znalost MS-Office př. / ERP / MRP systémů
" Schopnost číst technickou dokumentaci

Nabízíme:
- Dobré platové ohodnocení
- 5 týdnů dovolené
- Práci ve stabilní, mezinárodní firmě
- Práci v mladém, přátelském týmu
- Školení
- Jazykové kurzy
- Stravování

Zaměstnanecké výhody: příspěvek na stravu, týden dovolené navíc, jazykové kurzy, školení
Minimální vzděláníÚSV SměnnostJednosměnný provoz PracovištěVlastimila Pecha 1267/6, Černovice, 627 00 Brno 27 Mzda minimálně25000 Kč Mzda maximálně35000 Kč Nastoupit od2019-09-01

Stručné info

  • Zveřejněna:2019-08-17T01:58:01

Společnost

Kompan Czech Republic s.r.o.
  • Kompan Czech Republic s.r.o.
  • Kontakt : Kateřina Arnold
  • Telefon : +420 702 189 469
  • E-mail : katarn@kompan.com
  • Adresa : Vlastimila Pecha 1267/6, Černovice, 627 00 Brno 27

Klíčová slova

technického

technické

komunikovat

kompan

znalost

kontakt

analytické

msoffice

úkolech quot dobrá

zadaných