PopisMísto výkonu práce: Městský úřad Žatec
po dobu MD/RD
Platové zařazení (dle zákona č. 262/2006 Sb., NV č. 341/2017 Sb. v platném znění): platová třída 10
Popis činnosti pracovního místa:
Pracovník zajišťuje vedení administrativní agendy. Vedení spisové služby (evidence došlé a odeslané pošty – přijímání, odesílání, třídění, kontrola). Editování databází (např. zveřejňování smluv a objednávek v registru, zveřejňování výběrových řízení). Aktivně vyhledává a podílí se na vyhledávání dotačních výzev a příležitostí; odpovídá za zapojení města do dotačních investičních i neinvestičních programů státu, získávání dotací ze strukturálních fondů EU a jiných vyhlašovatelů v oblasti rozvoje města. Trvale zjišťuje veškeré možnosti financování investic, oprav, rozvojových programů města a jiných projektů a činí potřebné kroky k využití těchto možností; zajišťuje realizaci rozvojových programů, odpovídá za dodržení podmínek, za kterých jsou dotace přidělovány a za vyúčtování přijatých dotací. Vede s tím spojenou agendu a administrativu. Aktivně spolupracuje v rámci dotačních výzev a výběrových řízení. Zajišťuje a administruje agendu spojenou s Programem regenerace městské památkové rezervace a městské památkové zóny. Pracovník vykonává administrativní práce v rámci odboru rozvoje města.
Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
. státní občanství České republiky, u cizích státních příslušníků trvalý pobyt na území ČR,
. minimální věk 18 let,
. způsobilost k právním úkonům,
. morální a trestná bezúhonnost,
. znalost jednacího jazyka – češtiny (u cizích státních příslušníků s trvalým pobytem v ČR).
Ostatní předpoklady:
. VŠ vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání (výhodou obor se zaměřením na veřejnou správu či dotační politiku),
. ovládání PC (Microsoft Word a Excel, poštovní klient),
. znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích; zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů; zákona č. 500/2004 Sb., správní řád; zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek; zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů; zákona č. 248/2000 Sb., o podpoře regionálního rozvoje,
. komunikační schopnosti; flexibilita; samostatnost,
. výhodou znalost zákona o veřejných zakázkách; praxe v oblasti psaní a vyúčtování dotací,
. výhodou zkušenosti a znalosti z oblasti dotačního řízení a vedení projektů; znalost OPŽP, SZIF, SFDI, MŠMT, MMR, IROP a další,
. analytické a kreativní myšlení s výraznou orientací na cíl,
. znalost AJ a dalších jazyků výhodou,
. řidičský průkaz skupiny B,
. předpokládaný nástup 11/2019.
Uchazeč o zařazení do výběrového řízení podá na Městský úřad Žatec písemnou přihlášku, která bude obsahovat tyto náležitosti:
Název pracovní pozice, jméno a příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, telefonické spojení, e-mailovou adresu, č. občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, číslo řidičského průkazu, datum a podpis.
K přihlášce budou připojeny tyto doklady:
. strukturovaný životopis,
. ověřený doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání,
. výpis z evidence Rejstříku trestů FO ne starší než 3 měsíce.
Nabízíme:
Pružnou pracovní dobu; 5 týdnů dovolené; stravenky; 4 dny sick day; příspěvek na kulturu, sport, rehabilitaci, vzdělávání; příspěvek na vitaminové doplňky či očkování, příspěvek na penzijní (důchodové) připojištění nebo doplňkov Minimální vzděláníÚSO s maturitou (bez vyučení) SměnnostPružná pracovní doba Pracovištěnáměstí Svobody 1, 438 01 Žatec 1 Mzda minimálně19760 Kč Mzda maximálně29740 Kč Nastoupit od2019-11-01

Stručné info

  • Zveřejněna:2019-08-22T01:58:08

Společnost

Město Žatec
  • Město Žatec
  • Kontakt : Hana Vrbová
  • Telefon : +420 415 736 106
  • E-mail : vrbova@mesto-zatec.cz
  • Adresa : náměstí Svobody 1, 438 01 Žatec 1

Klíčová slova

zákona

znalost

řízení

místo

zajišťuje

oblasti

programů

města

výhodou

příspěvek