PopisHledáme posilu do našeho ICT týmu.

Co je náplní práce:
- příjem a zpracování požadavků s využitím aplikace Jira, příp. mail, telefon nebo jiný komunikační prostředek
- zajišťování komunikace se zákazníky
- poskytování zákaznické podpory tj. vyřizování požadavků vlastními silami typu:
* základní podpora klientských stanic a uživatelských problémů (odemykání účtu, změny hesel, prověřování hlášených nefunkčností na klientských stanicích)
* zadání a komunikace a zprocesování požadavků našim poskytovatelům služeb (zřizování, modifikace a rušení mobilních čísel, prověřování stavů provozovaných konektivit poskytovatelem)
* provádění provisioningu uživatelských účtů (vytváření/změny/rušení uživatelských účtů v MS Active Directory a dalších systémech)
* delegování práce na členy týmu - ICT administrátory, kontrola stavu požadavků a dodržování termínů

Od kandidáta očekáváme:
• SŠ nebo VŠ vzdělání, zaměření IT výhodou
• praxi v práci poskytování podpory uživatelům - zkušenosti z HelpDesku vítány
• znalost klientských OS Microsoft Windows výhodou
• schopnost samostatného řešení problémů
• dobré komunikační schopnosti

Nabízíme:
- zázemí stabilní firmy
- zajímavou práci s možností seberealizace
- program adaptačního zapracování
- motivující finanční ohodnocení

Svůj životopis zašlete na kariera@elinkx.cz Minimální vzděláníStřední nebo střední odborné bez maturity a bez vyučení SměnnostJednosměnný provoz PracovištěE LINKX a.s.,, Novoveská 1262/95, Mariánské Hory, 709 00 Ostrava 9 Mzda minimálně23000 Kč Nastoupit od2019-09-01

Stručné info

  • Zveřejněna:2019-08-20T11:08:08

Společnost

E LINKX a.s.
  • E LINKX a.s.
  • Kontakt : Lucie Králová
  • E-mail : kariera@elinkx.cz
  • Adresa : E LINKX a.s.,, Novoveská 1262/95, Mariánské Hory, 709 00 Ostrava 9

Klíčová slova

požadavků

uživatelských

klientských

problémů

účtů

práci

prověřování

výhodou

podpory

poskytování