Co je náplní práce:
- příjem a zpracování požadavků s využitím aplikace Jira, příp. mail, telefon nebo jiný komunikační prostředek
- zajišťování komunikace se zákazníky
- poskytování zákaznické podpory tj. vyřizování požadavků vlastními silami typu:
* základní podpora klientských stanic a uživatelských problémů (odemykání účtu, změny hesel, prověřování hlášených nefunkčností na klientských stanicích)
* zadání a komunikace a zprocesování požadavků našim poskytovatelům služeb (zřizování, modifikace a rušení mobilních čísel, prověřování stavů provozovaných konektivit poskytovatelem)
* provádění provisioningu uživatelských účtů (vytváření/změny/rušení uživatelských účtů v MS Active Directory a dalších systémech)
* delegování práce na členy týmu - ICT administrátory, kontrola stavu požadavků a dodržování termínů
Od kandidáta očekáváme:
• SŠ nebo VŠ vzdělání, zaměření IT výhodou
• praxi v práci poskytování podpory uživatelům - zkušenosti z HelpDesku vítány
• znalost klientských OS Microsoft Windows výhodou
• schopnost samostatného řešení problémů
• dobré komunikační schopnosti
Nabízíme:
- zázemí stabilní firmy
- zajímavou práci s možností seberealizace
- program adaptačního zapracování
- motivující finanční ohodnocení
Svůj životopis zašlete na kariera@elinkx.cz Minimální vzděláníStřední nebo střední odborné bez maturity a bez vyučení SměnnostJednosměnný provoz PracovištěE LINKX a.s.,, Novoveská 1262/95, Mariánské Hory, 709 00 Ostrava 9 Mzda minimálně23000 Kč Nastoupit od2019-09-01