PopisVŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.ustinadorlici.cz

PRACOVNÍ POMĚR: na dobu neurčitou
TERMÍN NÁSTUPU: jmenování do funkce je možné od 01.11.2019, nebo dle dohody
CHARAKTERISTIKA VYKONÁVANÉ ČINNOSTI:
- řízení, organizace a kontrola činnosti příspěvkové organizace při dodržování platných zákonů a dalších obecně závazných právních předpisů,
- odpovědnost za plnění úkolů hlavní činnosti organizace v oblasti poskytování sociálních a sociálně zdravotních služeb, dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů a v souladu se standardy kvality sociálních služeb podle vyhlášky č. 505/2006 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení zákona o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů: domov pro seniory, domov se zvláštním režimem, odlehčovací služba, odborné sociální poradenství, stravování, půjčování kompenzačních pomůcek osobám se sníženou soběstačností,
- odpovědnost za řádné hospodaření organizace včetně hospodaření s majetkem (inventarizace, zajišťování oprav budov, zajišťování údržby a revizí),
- průběžné informování občanů o činnosti organizace (články v místním tisku, na webu organizace a webu města, popř. s využitím sociálních sítí).
POŽADAVKY NA UCHAZEČE:
- minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou,
- minimálně 5 let praxe,
- znalost problematiky fungování, financování a řízení příspěvkových organizací,
- znalost zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů a vyhlášky č. 505/2006 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení zákona o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů,
- výborná znalost práce na PC (MS Office, zejména MS Excel, MS Word),
- manažerské dovednosti, výborné komunikační schopnosti, dobrý písemný projev,
- flexibilita, spolehlivost, pečlivost, samostatnost,
- vysoké pracovní nasazení.
VÝHODOU:
- praxe ve vedoucí funkci,
- praxe ve vybraných účetních jednotkách dle zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů (např. města a obce, organizační složky státu, příspěvkové organizace apod.),
- základní znalost anglického nebo německého jazyka,
- řidičské oprávnění pro skupinu vozidel „B“.
LHŮTA, ZPŮSOB A MÍSTO DORUČENÍ PŘIHLÁŠEK:
Přihlášku s přílohami doručte do 01. 10. 2019 buď osobně na podatelnu Městského úřadu Ústí nad Orlicí, Sychrova 16 (do 14:00 hod.) nebo poštou (rozhoduje podací razítko pošty nebo podatelny městského úřadu) na adresu: Město Ústí nad Orlicí, Petr Hájek, starosta města, Sychrova 16, 562 24 Ústí nad Orlicí.
Uzavřenou obálku v levém horním rohu označte nápisem:
„Výběrové řízení – ředitel/ka Domova důchodců Ústí nad Orlicí – neotvírat“
Případné dotazy zodpoví:
- Petr Hájek, starosta města, tel.: 465 514 235, 465 514 236
- Ivana Nečekalová, Mgr., vedoucí SOC MěÚ, tel.: 465 514 512. Minimální vzděláníÚSO s maturitou (bez vyučení) SměnnostJednosměnný provoz PracovištěSychrova 16, 562 01 Ústí nad Orlicí 1 Mzda minimálně19690 Kč Mzda maximálně33780 Kč Nastoupit od2019-11-01

Stručné info

  • Zveřejněna:2019-09-03T03:54:51

Společnost

Město Ústí nad Orlicí
  • Město Ústí nad Orlicí
  • Kontakt : Petr Hájek
  • Adresa : Sychrova 16, 562 01 Ústí nad Orlicí 1

Klíčová slova

pozdějších

znění

zákona

sociálních

předpisů

organizace

službách

ústí

řízení

města