PopisOPERÁTOR/-KA CALL CENTRA - ZÁKAZNICKÁ LINKA
NÁPLŇ PRÁCE:
- obsluha zákaznické linky (nejde o prodej výrobků či služeb)
POŽADUJEME:
- výborné komunikační schopnosti, bez vady řeči
- znalost českého jazyka
- příjemný hlasový projev
- znalost práce na PC
- spolehlivost
- provoz na pasivní, zákaznické lince je PO-NE od 10.00 do 22.00 hod. s možností plánování směn
- vhodné i pro uchazeče s výučním listem a maturitou, i pro absolventy
- po domluvě lze sjednat i DPČ či DPP
NABÍZÍME:
- zaškolení
- zajímavé finanční ohodnocení = hodinová mzda od 100 Kč
- motivační systém hodnocení
- flexibilní a zajímavou práci s možností dlouhodobé spolupráce
- příjemné pracovní prostředí
Zaměstnanecké výhody: zvláštní prémie
HLÁSIT SE: Vašková Michaela, tel.: 774 754 496 volat v pracovní dny od 8.00 do 16.00 hod., e-mail: michaela.vaskova@telemarketingcz.cz - zaslat životopis, osobně na adrese Josefa Hory 1215, Most v pracovní dny od 8.00 do 13.00 hod.
Minimální vzděláníNižší střední odborné SměnnostDvousměnný provoz PracovištěTelemarketing CZ s.r.o.-Most, Josefa Hory 1215, 434 01 Most 1 Mzda minimálně100 Kč Nastoupit od2019-09-04

Stručné info

  • Zveřejněna:2019-09-05T03:32:20

Společnost

Telemarketing CZ s.r.o.
  • Telemarketing CZ s.r.o.
  • Kontakt : Michaela Vašková
  • Telefon : +420 774 754 496
  • E-mail : michaela.vaskova@telemarketingcz.cz
  • Adresa : Telemarketing CZ s.r.o.-Most, Josefa Hory 1215, 434 01 Most 1

Klíčová slova

pracovní

hod

zákaznické

znalost

možností

dny

ohodnocení

finanční

hodinová

mzda