PopisPrvní kontakt e-mailem
Náplň práce:
distribuce úkolů pro agenty ve všech odděleních zákaznického servisu, která patří Kiwi.com
sledování současné situace příchozích kontaktů a pracovního objemu v Back Office a Front Office a reagovaní na změny v denním provozu
vyplňovaní hodinového reportu, který ukazuje výsledky zákaznického servisu
travel Emergency proces - kontrola informací ohledně krizové situaci v letecké dopravě, které mohou mít dopad na naše zákazníky; připravení dat pro management a kontaktování zákazníků hromadným emailem
koordinování ostatních oddělení během krizových situací (výpadky internetu, nefungující systémy, krize v letecké dopravě - uzavření letiště)
první instance technické podpory pro agenty; převážně pro ACD systémy
nahlášení systémových závad externím poskytovatelům a kontrolování stavu řešení těchto závad
reportování interních závad a problémů managementu a zodpovědným oddělením
Vítané dovednosti:
Excel - čištění dat a pokročilá uživatelská úroveň
zkušenost ze zákaznické podpory
zkušenosti s Verint a PureCloud
pokročilá znalost práce s počítačem
analytické myšlení a organizační schopnosti

Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou Minimální vzděláníBakalářské SměnnostTřísměnný provoz PracovištěPalachovo náměstí 797/4, Starý Lískovec, 625 00 Brno 25 Mzda minimálně28000 Kč Nastoupit od2019-10-01

Stručné info

  • Zveřejněna:2019-09-10T03:04:51

Společnost

Kiwi.com s.r.o.
  • Kiwi.com s.r.o.
  • Kontakt : Vít Novotný
  • Telefon : +420 602 221 029
  • E-mail : vit.novotny@kiwi.com
  • Adresa : Palachovo náměstí 797/4, Starý Lískovec, 625 00 Brno 25

Klíčová slova

dopravě

agenty

zákaznického

závad

office

dat

letecké

kontakt

řešení

stavu