PopisNaším cílem je poskytovat komplexní dopravní a logistické služby nad rámec očekávání. Rozvíjíme pozici leadera v regionu v oblasti komplexního portfolia poskytovaných služeb. Jsme atraktivním zaměstnavatelem s příjemným pracovním prostředím, moderním autoparkem a systémem řízení podporovaným aktuálními IT technologiemi.

Obchodní manažer/ka Home Office / Trutnov

Co u nás budete dělat?
- Péče o stávající zákazníky a rozvoj obchodních vztahů (ČR+EU)
- Akvizice nových zákazníků (ČR+EU)
- Koordinace obchodních aktivit s dispečery
- Příprava a zpracování cenových nabídek klientům
- Pravidelný reporting
- Analýza trhu

Co musíte umět?
- Plynulá znalost anglického jazyka min. B2 (znalost dalších jazyků výhodou)
- SŠ/VŠ vzdělání (směr doprava/logistika výhodou)
- Mít přirozený obchodní talent a chuť ho využít
- Řídit auto


Co nabízíme?
- Odpovídající mzdové ohodnocení 40.000 – 65.000,- Kč, dle výkonu
- Služební vozidlo i k soukromým účelům
- Možnost částečného Home office
- Stravenky + diety
- Výuka AJ

V případě Vašeho zájmu o naši inzerovanou pozici nám neváhejte zaslat váš životopis na email: info@kmosek.com. Těšíme se na Vaše reakce. Mgr. Petr Kmošek (HR Interim manažer) Minimální vzděláníÚSO (vyučení s maturitou) SměnnostJednosměnný provoz PracovištěŽitná 541, Poříčí, 541 03 Trutnov 3 Mzda minimálně40000 Kč Mzda maximálně65000 Kč Nastoupit od2019-10-01

Stručné info

  • Zveřejněna:2019-09-12T12:40:27

Společnost

INEX SPEDITION s.r.o.
  • INEX SPEDITION s.r.o.
  • Kontakt : Petr Kmošek
  • Telefon : +420 605 733 267
  • E-mail : info@kmosek.com
  • Adresa : Žitná 541, Poříčí, 541 03 Trutnov 3

Klíčová slova

čr+eu

znalost

home

výhodou

pozici

obchodních

naším

mzdové

odpovídající

nabízíme