PopisZajímalo by Tě, jaké to je, pracovat v české společnosti, která je téměř 30 let synonymem profesionálních služeb spojených s produkty KraussMaffei, Sepro, Regloplass , Koch, VICI VISION nebo třeba Mitutoyo? Chceš být součástí týmu, který plánuje, řídí a rozvíjí lidské zdroje, pečuje o téměř 200 zaměstnanců v Česku, na Slovensku a Polsku a organizuje odborná školení a workshopy pro zákazníky napříč celým průmyslovým spektrem? Pokud ano, pak čti dál, protože do rozrůstajícího se týmu Vzdělávacího centra a řízení lidských zdrojů hledáme HR ADMIN/ PROCESNÍ REFERENT/ - KA ODBORNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
JAKOU MÁŠ MÍT KVALIFIKACI
- minimálně maturitu nebo ideálně bakalářský titul v oboru Management/ Lidské zdroje/ Ekonomie/Mzdové účetnictví
- pokročilá znalost MS Office (Excell/Word/Power Point/Outlook)
O ČEM TO BUDE
- administrace personální agendy v souladu se ZP (zajištění nástupu a výstupu zaměstnanců, personální reporting)
- správa a organizace pracovně lékařských prohlídek a zákonných školení
- POA - Plánování, Organizace a Administrace odborných školení, workshopů pro zákazníky i naše týmy
- pravidelný reporting na vedoucí divize
- spolupráce na marketingových a PR akcích divize (veletrhy práce, dny otevřených dveří)
CO JE NEZBYTNÉ
- pečlivost, přesnost, smysl pro detail a kvalitu
- pochopení své role v týmu
- organizovaný a systematický přístup k práci
- schopnost pracovat samostatně i spolupracovat se všemi členy týmu (je nás 6)
- alespoň rok praxe v administrativě personálního, obchodního oddělení nebo v mzdové účtárně
- domluvit se anglicky nebo německy
CO OCENÍME
- dobře zvládnutý Time management
- vyrovnanou a klidnou osobnost
- otevřenost a přímost v jednání s kolegy
- takt, diplomacii a vstřícnost při jednání se zákazníky
Víme, že začátek v nové práci může být stresující, také jsme začínali, a proto máme připravený dobrý plán zaškolení, který jsme pro nového Admina sestavili.
Pokud Tě inzerát zaujal, pošli nám životopis i motivační dopis.
CO NABÍZÍME
- pestrou práci v oblasti řízení lidských zdrojů, vzdělávání a rozvoje zaměstnanců i zákazníků
- každodenní spolupráci s interním koučem
- odborná školení pro prohloubení kvalifikace
- home office
- týden dovolené nad rámec ZP
- stravenky, notebook, mobilní telefon Minimální vzděláníÚSO s maturitou (bez vyučení) SměnnostPružná pracovní doba PracovištěLidická tř. 1937, 370 07 České Budějovice 7 Mzda minimálně20000 Kč Nastoupit od2019-09-12

Stručné info

  • Zveřejněna:2019-09-13T03:01:57

Společnost

KUBOUŠEK s.r.o.
  • KUBOUŠEK s.r.o.
  • Kontakt : Tereza Velíšková
  • Telefon : +420 735 764 937
  • E-mail : kareira@kubousek.cz
  • Adresa : Lidická tř. 1937, 370 07 České Budějovice 7

Klíčová slova

školení

zaměstnanců

týmu

lidských

jednání

zákazníky

zdroje

lidské

personální

administrace