Popis- zajišťování administravy souvisejících s logistikou zboží k zákazníkům společnosti, organizování dopravy související s prodejem a nákupem včetně průběžné evidence, zajišťování administrativy související s vedením skladového hospodářství, provadění inventarizace skladových zásob, vedení a organizace vratných obalů u zákazníků, archivace dokladů ze zpracované agendy, kooperace s dopravci, výrobou, obchodním oddělením, účtárnou a zahraničními kolegy
Požadujeme: SŠ vzdělání, komunikativní AJ (základny dalšího jazyka výhodou), dobrá znalost práce na PC MS Office, komunikační a organizační schopnosti, samostatnost, pečlivost
Nabízíme: stravenky, penzijní připojištění, doplňková dovolená, mimořádné odměny za inovativní nápady, odměna za dobré výsledky společnosti, pracovní oblečení a jeho výroba
Kontakt: telefonicky po-pá 9:00-15:00 Minimální vzděláníÚSV SměnnostNepřetržitý provoz PracovištěStrážnická 3586, 276 01 Mělník 1 Mzda minimálně25000 Kč Nastoupit od2019-10-01