PopisMísto výkonu práce:
Víta Nejedlého č.p. 1471
295 01 Mnichovo Hradiště

Prvotní kontakt: e-mail: jessica.buzkova@cz.mahle.com

Středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání - preference technického směru, NJ nebo AJ na komunikativní úrovni nezbytná, znalost základních nástrojů kvality (APQP/PPAP, FMEA) a základů statistiky, znalost procesů Interního auditu systému dle ISO/TS 16949, práce s výkresovou dokumentací, znalost VDA 6.3., VDA 6.5., prokazatelná praxe v oblasti kvality v automotive sektoru, dobré komunikační schopnosti - reprezentace stanoviska a zájmů zákazníka při řešení reklamace, odolnost vůči stresu a flexibilta (služební cesty k zákazníkům).

Náplň práce: operativní řešení problémů kvality u zákazníků (stanovení nápravných opatření, stanovení cílů jakosti, zpracovávání reklamací na zákaznických portálech, komunikace se zákazníky, zavádění okamžitých a dlouhodobých nápravných opatření v závislosti na reklamacích od zákazníka. Dohled nad implementací nápravných opatření. Zpracování a zasílání 8D Reportů k zákazníkovi. Řízení běhu reklamací. Pravidelný reporting, spolupráce s ostatními odděleními.

Zaměstnanecké výhody: závodní stravování, příspěvek na penzijní připojštění, firemní vzdělávání, 13. plat. Minimální vzděláníÚSV SměnnostPružná pracovní doba PracovištěVíta Nejedlého 1471, 295 01 Mnichovo Hradiště Mzda minimálně35000 Kč Mzda maximálně50000 Kč Nastoupit od2019-09-27

Stručné info

  • Zveřejněna:2019-09-28T01:56:23

Společnost

MAHLE Behr Mnichovo Hradiště s.r.o.
  • MAHLE Behr Mnichovo Hradiště s.r.o.
  • Kontakt : Jessica Bůžková
  • E-mail : jessica.buzkova@cz.mahle.com
  • Adresa : Víta Nejedlého 1471, 295 01 Mnichovo Hradiště

Klíčová slova

nápravných

kvality

opatření

znalost

reklamací

řešení

zákazníka

práce

stanovení

vda