Středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání - preference technického směru, NJ nebo AJ na komunikativní úrovni nezbytná, znalost základních nástrojů kvality (APQP/PPAP, FMEA) a základů statistiky, znalost procesů Interního auditu systému dle ISO/TS 16949, práce s výkresovou dokumentací, znalost VDA 6.3., VDA 6.5., prokazatelná praxe v oblasti kvality v automotive sektoru, dobré komunikační schopnosti - reprezentace stanoviska a zájmů zákazníka při řešení reklamace, odolnost vůči stresu a flexibilta (služební cesty k zákazníkům).
Náplň práce: operativní řešení problémů kvality u zákazníků (stanovení nápravných opatření, stanovení cílů jakosti, zpracovávání reklamací na zákaznických portálech, komunikace se zákazníky, zavádění okamžitých a dlouhodobých nápravných opatření v závislosti na reklamacích od zákazníka. Dohled nad implementací nápravných opatření. Zpracování a zasílání 8D Reportů k zákazníkovi. Řízení běhu reklamací. Pravidelný reporting, spolupráce s ostatními odděleními.