PopisNástup ihned. Životopisy zasílejte personalistce Silvii Muchové, e-mai: kariera@linaplast.cz
Pracovní doba: Po-Pá cca 7:00-15:30 (pracovní doba je pružná, lze upravit po dohodě se zaměstnavatelem). pracoviště: Kralice na Hané
Požadavky: středoškolské vzdělání s maturitou ekonomického směru, znalost zákona o účetnictví a veškerých účetních předpisů, praxe na pozici pomocná účetní
znalost systému Helios výhodou (ne podmínkou), základní znalost MS Excel, Office, spolehlivost, pečlivost, samostatnost

Pracovní náplň: provádět zpracování faktur, fakturaci a likvidace faktur, zajišťovat data pro zpracování faktur, pořizovat a expedovat faktury odběratelům, vypracovávat prvotní podklady pro zpracování faktur a účetnictví, kontrolovat správnost dodaných faktur a jejich evidence, kontrola neuhrazených faktur a jejich vymáhání, vedení pokladní agendy a jiné administrativní práce

Nabízíme: 25 dní dovolené, plně hrazené stravenky, práci v prosperující české firmě, pracovní poměr na dobu neurčitou, příspěvek na dopravu, firemní benefity (prémie, nápoje na pracovišti zdarma, bonusy při životních a pracovních jubileích)
Minimální vzděláníÚSV SměnnostJednosměnný provoz PracovištěSportovní 313, 798 12 Kralice na Hané Mzda minimálně24000 Kč Nastoupit od2019-11-01

Stručné info

  • Zveřejněna:2019-10-01T01:55:21

Společnost

LINAPLAST s.r.o.
  • LINAPLAST s.r.o.
  • Kontakt : Silvie Muchová
  • Telefon : +420 583 037 101
  • E-mail : kariera@linaplast.cz
  • Adresa : Sportovní 313, 798 12 Kralice na Hané

Klíčová slova

faktur

zpracování

znalost

doba

pracovní

účetnictví

dodaných

administrativní

agendy

pokladní