PopisNástup možný IHNED. Po dohodě možnost nástupu i na zkrácený úvazek (pro zaučení).
Pracovní náplň:
Administrativa interních dokumentů společnosti, objednávek, nabídek, návodů, zakázek, telefonické, elektronické a písemné komunikace; Podpora jednatele a obchodního ředitele; Příprava a evidence podkladů pro účetní a ekonomické účely; Komunikace se zákazníky, obchodními a spolupracujícími partnery, dodavateli; Logistika přepravních a doručovacích služeb, evidence
Požadavky:
Ochota pracovat, proaktivní přístup, komunikační schopnosti, smysl pro zodpovědnost, odolnost vůči stresu, řidičský průkaz sk. B, znalost práce na PC především MS Office (Word, Excel), Outlook, Photoshop, znalost problematiky účetnictví nebo praxe v účetnictví výhodou, znalost AJ slovem i písmem, další jazyk výhodou.
Nabízíme:
Příspěvek na stravování, moderní pracovní prostředí, příležitostně a po dohodě pružnou pracovní dobu (home office), možnost osobního rozvoje (školení, kurzy), občerstvení
Zájemci se mohou hlásit:
- zasláním životopisu (CV) na e-mail: tyntech@tyntech.cz
Minimální vzděláníÚSV SměnnostJednosměnný provoz PracovištěHranická 1413, Lipník nad Bečvou I-Město, 751 31 Lipník nad Bečvou Mzda minimálně18000 Kč Mzda maximálně24000 Kč Nastoupit od2019-10-01