PopisCharakteristika vykonávané práce: komplexní agenda výpočtu platů a jejich zúčtování a dalších plnění poskytovaných zaměstnancům (stravenky, benefity, cestovní doklady apod.), srážek z platu, návazná agenda daní ze závislé činnosti a pojistné na sociální a zdravotní zabezpečení. Kontrolní a zjišťovací činnost v oblasti místních poplatků a pokut.

Požadavky na uchazeče: praxe v oboru min. 3 roky, praxe v kontrolní činnosti vítána, praxe ve státní správě nebo samosprávě a ZOZ vítána, velmi dobré praktické a teoretické znalosti mzdového účetnictví a související pracovně-právní, znalost personální agendy a legislativy výhodou, znalost právních předpisů v základním rozsahu nutném pro výkon funkce, znalost účetních aplikací, uživatelská znalost práce na PC (MS Office), spolehlivost, pečlivost, seriózní vystupování, schopnost a ochota samostatného vzdělávání v oboru
Přihlášky s uvedenými doklady v zalepené obálce doručte na podatelnu v přízemí Městského úřadu v Terezíně, nám. ČSA 179, Terezín nebo zašlete na adresu: Městský úřad Terezín, nám. ČSA 179, 411 55 Terezín. Na obálce vyznačte: "NEOTVÍRAT - veřejná výzva - mzdová/ý účetní a referent/ka místního hospodářství".
Lhůta pro podání přihlášky: nejpozději do 23.10.2019 do 15.00 hodin.
Minimální vzděláníÚSO s maturitou (bez vyučení) SměnnostJednosměnný provoz Pracovištěnám. ČSA 179, 411 55 Terezín Mzda minimálně18230 Kč Mzda maximálně27420 Kč Nastoupit od2019-11-01

Stručné info

  • Zveřejněna:2019-10-03T02:26:11

Společnost

Město Terezín
  • Město Terezín
  • Kontakt : Michael Straka
  • Telefon : +420 416 782 227
  • E-mail : michael.straka@terezin.cz
  • Adresa : nám. ČSA 179, 411 55 Terezín

Klíčová slova

znalost

praxe

terezín

obálce

kontrolní

čsa

činnosti

vítána

doklady

agenda