PopisKontakt:e-mail: mmatejko@lifescan.com
POPIS PRÁCE

Náplň práce:


Náplní této pozice je zpracovávat objednávky a dotazy zákazníků v souladu se zavedenými postupy, v požadovaném časovém rámci, efektivně, tak, aby vyhovovaly potřebám zákazníků a zajišťovaly jejich spokojenost.


Základní povinnosti a odpovědnosti:


o Poskytovat vysoce kvalitní servis a podporu při řešení každodenních činností role zákaznického servisu pro všechny přiřazené zákazníky (servis zahrnuje všechny procesy od objednávky po dodání)

o Vhodně reagovat na stížnosti zákazníků a neprodleně je řešit

o Komunikovat s vedením a případně poskytnou rady, pokud se mění potřeby týkající se zákaznické základny; doporučovat změny procesu tak, aby vyhovovaly požadavkům zákazníka

o Spolupracovat s interními a externími zákazníky, tak aby bylo zajištěno splnění všech prvků objednávky pro včasné a přesné doručení

o Přijímat, spravovat a řešit dotazy zákazníků týkající se objednávek, změn, zrušení, termínů dodání, produktů, dostupnosti produktů

o Proaktivně kontaktovat stávající portfolio zákazníků a zadávat objednávky dle jejich požadavků

o Zajistit, aby dotazy ohledně produktů byly náležitě přesměrovány a zodpovězeny

o Zpracovávat činnosti související se správou kmenových dat zákazníků prostřednictvím definovaných kanálů

o Dle potřeby poskytovat podporu kolegům týmu zákaznických služeb

o Provádět další činnosti, které mohou být přiděleny supervizorem zákaznických služeb nebo manažerem zákaznických služeb


Místo výkonu práce:


o Zaměstnanec pracuje v Praze, České republice




POŽADAVKY NA PRACOVNÍ POZICI

Základní znalosti a dovednosti:


o Vynikající schopnost písemné a ústní komunikace
o Schopnost komunikace plynně anglicky, španělsky a portugalsky (písemně i ústně)
o Telefonické dovednosti - v oblasti naslouchání, řešení problémů, řešení složitých situací nebo dotčených zákazníků
o Osobní organizační schopnosti
o Organizace - schopnost upřednostňovat důležité úkoly a pracovat pod tlakem / náročnými lhůtami
o Schopnost sledovat specifické procesy
o Flexibilita
o Zaměření na detial
o Schopnost strukturování, analýzy a porozumění datům
o Znalost MS Outlooku, Wordu, Excelu
o Schopnost efektivně pracovat v kancelářském prostředí, používat počítač a další kancelářské vybavení
o 2 - 4 roky zkušeností na podobných pozicích

Další dovednosti:


o Zaměření na zákazníka a empatie
o Týmový hráč
o Otevřenost, kulturní citlivost
o Schopnost rozpoznat a přivítat rozmanitost
o Flexibilita a přístup zaměřený na řešení problémů
o Zápal pro zlepšování procesů

Obecná zodpovědnost:


o Plnění všech příslušných požadavků
o Včasné hlášení stížností na kvalitu všech produktů
o Úspěšné absolvování všech povinných školení

Zaměst.výhody:
stravenky,příspěvek na dopravu, příspěvek na jazykový kurz Minimální vzděláníNižší střední odborné SměnnostJednosměnný provoz PracovištěNádražní 762/32, Smíchov, 150 00 Praha 5 Mzda minimálně35000 Kč Mzda maximálně40000 Kč Nastoupit od2019-11-01

Stručné info

  • Zveřejněna:2019-10-03T02:26:11

Společnost

LifeScan Czech Republic s.r.o.
  • LifeScan Czech Republic s.r.o.
  • Kontakt : Markéta Matějková
  • E-mail : mmatejko@lifescan.com
  • Adresa : Nádražní 762/32, Smíchov, 150 00 Praha 5

Klíčová slova

zákazníků

všech

řešení

objednávky

dotazy

zákaznických

pracovat

potřeby

podporu

produktů