Popis- kompletní podpora ředitele společnosti, podpora personální a finanční ředitelky, registrace plateb v SAPu, přírava podkladů pro personální agendu, organizování a zajišťování firemních akcí, objednávání spotřebního a kancelářského zboží, jednání s dodavateli společnosti, zajišťování služebních cest
Požadujeme: aktivní znalost AJ (i písemnou formou) znalost FJ výhodou, zkušenosti v administrativě, organizační a komunikační schopnosti, dobrá znalost MS Office - excel a word, znalost SAPu výhodou
Nabízíme: sociální výhody ( 2x ročně odměny, penzijní připojištění, stravenky, jazykové kurzy, příspěvky na dětskou rekreaci) , týden dovolené navíc
Kontakt: životopisy zasílejte e-mailem Minimální vzděláníÚSO s maturitou (bez vyučení) SměnnostPružná pracovní doba PracovištěCray Valley Czech s.r.o. - 01, O. Wichterleho 816, Lobeček, 278 01 Kralupy nad Vltavou 1 Mzda minimálně25000 Kč Mzda maximálně30000 Kč Nastoupit od2019-11-01