PopisMísto výkonu práce Pardubice.
Náplň práce : - spoluvytváření a implementaci strategie nákupu v přidělených komoditách, provádění výběru dodavatelů, sjednávání cen a smluv s dodavateli, hodnocení a rozvoj dodavatelů, vedení příslušné dokumentace, kooperace s interními úseky firmy, údržba nákupních dat v systému, účast na světových veletrzích, kontrola kvality zboží, příprava katalogů
Požadujeme: - SŠ/VŠ vzdělání technického či ekonomického směru, obchodní a komunikační dovednosti na vysoké úrovni, samostatnost, spolehlivost a pečlivost, velmi dobrou znalost anglického jazyka, případně v kombinaci s jinými světovými jazyky, analytické uvažování (práce s čísly), schopnost týmové práce a zkušenosti s vyjednáváním, odolnost vůči stresu, ochotu učit se novým věcem, výbornou znalost práce na počítači - zejména MS Office, znalost grafických programů výhodou, ochota cestovat do zahraničí, praxe v oblasti nákupu/prodeje výhodou
Nabízíme : - zajímavou pracovní náplň, zázemí stabilní a dlouhodobě se rozvíjející společnosti, možnost pracovního uplatnění v dobrém kolektivu, velmi dobré platové ohodnocení s motivační složkou, flexibilní pracovní doba
Zaměstnanecké výhody: stravenky, možnost dalšího odborného a jazykového vzdělávání, využití firemních cen na zboží a služby i pro zaměstnance

První kontakt telefonicky, e-mailem nebo osobně - dle dohody.
Minimální vzděláníÚSV SměnnostJednosměnný provoz PracovištěDašická 1797, Bílé Předměstí, 530 03 Pardubice 3 Mzda minimálně25000 Kč Mzda maximálně30000 Kč Nastoupit od2019-02-01

Stručné info

  • Zveřejněna:2019-01-22T03:15:13

Společnost

JP-KONTAKT, s.r.o.
  • JP-KONTAKT, s.r.o.
  • Kontakt : Personální oddělení
  • Telefon : +420 778 484 964,466 052 047
  • Adresa : Dašická 1797, Bílé Předměstí, 530 03 Pardubice 3

Klíčová slova

práce

znalost

velmi

dodavatelů

zboží

možnost

pracovní

cen

cestovat

zahraničí