PopisNáplň práce
- Denní evidence a vyřizování zákaznických objednávek
- Kontrolování termínů, komunikace se zákazníkem
- Péče o zákaznické portály, zaznamenávání v ERP systému
- Zadávání reklamací a sledování reklamačních postupů
- Kontrola vydaných faktur, vyhotovení statistik
Požadujeme:
- Profesní zkušenosti nebo vzdělání v obchodním sektoru
- Dobrou znalost německého jazyka, anglický jazyk výhodou
- Schopnost samostatné práce, zaměřené na zákazníka
- Komunikativnost, schopnost týmové spolupráce, orientovanost na cíl
- Dobré znalosti PC (MS Office), znalost některého z ERP systému je výhodou.
- Zkušenosti v automobilovém, certifikovaném průmyslu (TS 16949 oder ISO 9001) jsou taktéž výhodou.
Nabízíme Vám:
Atraktivní a do budoucna jistá pracovní místa se zázemím v mezinárodní společnosti, která
odpovídají vysokým standardům automobilového průmyslu a jsou odpovídajícím způsobem
finančně ohodnocena na základě znalostí a zkušeností. Mezi další benefity pro naše
zaměstnance patří například stravenky / Sodexo, Naše stravenky/, možnost dalšího
odborného vzdělávání a osobního rozvoje, bonusová dovolená dle odpracovaných let, roční
odměny, stravování zdarma v nové denní místnosti.
Zájemci volejte na tel. 377 194 126 nebo zašlete e-mail na: volnamista@elkamet.cz
Více na https://www.elkamet.com/cz/kariera.html Minimální vzděláníStřední odborné (vyučen) SměnnostDvousměnný provoz PracovištěMyslinka 57, 330 23 Nýřany Mzda minimálně28000 Kč Nastoupit od2018-10-08

Stručné info

  • Zveřejněna:2019-01-25T04:54:29

Společnost

Elkamet s.r.o.
  • Elkamet s.r.o.
  • Kontakt : Helena Holubová
  • Telefon : +420 377 194 126
  • Adresa : Myslinka 57, 330 23 Nýřany

Klíčová slova

znalost

denní

zkušenosti

stravenky

výhodou

schopnost

automobilového

znalostí

základě

ohodnocena