Popisnáplň práce:
- plánování nákupních aktivit v poptávkovém řízení tuzemsko a dovoz
- organizovat vykládku a zajišťovat evidenci skladů
- vést celou administrativu činnosti zásobování včetně likvidace faktur
- provádět inventarizaci a případnou reklamaci materiálu
- udržovat materiálové zásoby na úrovni plánu
Požadujeme:
- vzdělání SŠ/VŠ technického či ekon. směru, znalost AJ
- organizační a komunikační dovednosti
- schopnost vést tým zaměstnanců
- zkušenosti s nákupem technických produktů
- řidičský průkaz sk. B
Nabízíme:
práci ve stabilní firmě s dlouholetou tradicí, motivující mzdové ohodnocení, čtvrtletní prémie, hrazené stravování, 1 týden dovolené navíc, příspěvek na životní pojištění, odměny za plnou docházku, odměny při životních a pracovních výročích, poskytujeme bezúročné půjčky pro zaměstnance, příspěvek na péči o pracovní oděv, ubytování ve firemní ubytovně.
Po zapracování možnost úpravy pracovní smlouvy na dobu neurčitou, další možnost karierního růstu.
Způsob prvního kontaktu zaměstnavatele: e-mailem.
Do 31.1.2019 budou uchazeči pozváni k osobnímu pohovoru.

Minimální vzděláníÚSV SměnnostJednosměnný provoz PracovištěNa Urbance 632, 413 01 Roudnice nad Labem Mzda minimálně25000 Kč Mzda maximálně30000 Kč Nastoupit od2019-02-09

Stručné info

  • Zveřejněna:2019-02-08T02:10:45

Společnost

MEVA a.s.
  • MEVA a.s.
  • Kontakt : Marcela Hadravová
  • Telefon : +420 416 823 282
  • Adresa : Na Urbance 632, 413 01 Roudnice nad Labem

Klíčová slova

vést

pracovní

odměny

možnost

příspěvek

náplň

pracovních

životních

docházku

plnou