PopisMísto výkonu práce: Praha
Kontaktní osoba: Yatskovska Mariia, tel.: +420 770131898, e-mail: Mariia.yatskovska@conduent.com


Náplň práce: na této pozici budete zajišťovat hodnocení kvality výkonu kontaktního centra a to zejména prostřednictvím hodnocení kvality komunikace se zákazníkem po telefonu a následné analýzy kvality hovorů (formou náslechů hovorů);
Součástí Vaší práce bude též zpracování takto získaných dat a poskytování výsledků analýz obchodnímu partnerovi.
V této souvislosti od Vás očekáváme i vlastní iniciativu v náčrtech řešení pro neustálé zlepšování procesů a systémů v oblasti kvality.

Požadujeme: znalost ruského jazyka na úrovni rodilého mluvčího, aktivní znalost anglického jazyka slovem i písmem; zkušenosti z kontaktního centra; znalost MS Office (Excel na vyšší uživatelské úrovni).

Předchozí praxe v call -centru výhodou
Znalosti nástrojů pro sběr a analýzu dat v oblasti kvality vítány.

Nabízíme: zázemí silné a stabilní společnosti; příjemné pracovní prostředí a kolektiv; příležitost profesního i osobního růstu; moderní pracoviště v Praze.

Pracovní hodiny: 8 hodin denně, 5 dní v týdnu.

Zaměstnanecké výhody:
- stravenky, občerstvení na pracovišti, bonusy.

Minimální vzděláníStřední nebo střední odborné bez maturity a bez vyučení SměnnostJednosměnný provoz PracovištěConduent Czech Republic s.r.o. - Praha, původní název firmy: ACS Czech Republic s.r.o Mzda minimálně25800 Kč Mzda maximálně37000 Kč Nastoupit od2018-12-02

Stručné info

  • Zveřejněna:2019-05-09T15:39:04

Společnost

Conduent Czech Republic s.r.o.
  • Conduent Czech Republic s.r.o.
  • Kontakt : Mariia Yatskovska
  • Telefon : +420 770 131 898
  • E-mail : Mariia.yatskovska@conduent.com
  • Adresa : Conduent Czech Republic s.r.o. - Praha, původní název firmy: ACS Czech Republic s.r.o

Klíčová slova

kvality

znalost

práce

oblasti

kontaktního

hodnocení

centra

dat

výkonu

jazyka