Jsme Call Centrum pro podporu a servis stávajících klientů společnosti O2 Czech Republic, a hledáme nového kolegu/kolegyni pro obsluhu stávajících zákazníků.
Požadujeme:
-Ochotu pracovat a těšit se na každý pracovní den a mít dobrou náladu
-Ovládat český jazyk
-Komunikativnost
Nabízíme:
-Nástup možný ihned nebo po domluvě.
-Týdenní vyplácení mzdy.
-Plánování směn dle Vašich možností (8/6/4 hodiny denně). Možnost ranních i odpoledních směn.
-Motivující mzdové ohodnocení - fixní mzda + provize v neomezené výši. Průměrná mzda včetně provizí je 18 000 Kč - 25 000 Kč
-Možnost dlouhodobé brigády nebo HPP
-Příjemné pracovní prostředí v centru Ostravy, výborná dostupnost MHD
-Získáte u nás první prodejní zkušenosti v rámci školení
-Přátelský kolektiv v kanceláří. Nejste v tom sami - vždy se můžete opřít o parťáky a o kolegy z týmu.
-Volno o víkendech a svátcích.
BENEFITY:
Bonusy/prémie, provize z prodeje, týdenní vyplácení mzdy, manažerský motivační program, školení, kafetérie, občerstvení na pracovišti, firemní akce, možnost delšího neplaceného volna, možnost studijního volna.
Provozní doba call centra je: PO až PÁ od 9.00 do 17.30 hodin.
Nástup možný ihned. Minimální vzděláníStřední odborné (vyučen) SměnnostJednosměnný provoz PracovištěKlientské Centrum s.r.o., Českobratrská 230/26, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava 2 Mzda minimálně18000 Kč Mzda maximálně25000 Kč Nastoupit od2018-10-15