PopisTermín pro podání přihlášky: do 25. 1. 2019. Vznik pracovního poměru úředníka je podmíněn splněním předpokladů dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, v platném znění, tzn., že úředníkem se dle tohoto zákona může stát:
- fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt
- je způsobilá k právním úkonům
- je bezúhonná
- ovládá jednací jazyk
Další požadavky:
- vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou podmínkou
- vzdělání v oblasti veřejné správy výhodou
- znalost právní úpravy provozu na pozemních komunikacích výhodou
- praxe ve veřejné správě výhodou
- zvláštní odborná způsobilost pro správní činnosti při správním rozhodování o řidičských oprávněních a řidičských průkazech výhodou
- řidičský průkaz skupiny B výhodou
- morální předpoklady pro výkon práce ve veřejné správě
- znalost práce na PC (Word, Excel, Internet)
Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti:
- jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, datum a podpis uchazeče
K přihlášce uchazeč připojí následující doklady:
- strukturovaný životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též
obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový
doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Nedoložení výše uvedených dokumentů je považováno za nesplnění formálních požadavků a je důvodem k vyřazení z účasti ve výběrovém řízení.
Žadatel nese náklady, které mu účastí ve výběrovém řízení vznikly.
Přihlášku můžete doručit následovně:
• prostřednictvím podatelny Magistrátu města Prostějova na adrese nám. T. G. Masaryka 130/14, Prostějov 796 01
• prostřednictvím pošty na adresu Magistrát města Prostějova, oddělení řízení lidských zdrojů, nám. T. G. Masaryka 130/14, Prostějov 796 01
Obálka musí být vždy označena zn.: „VŘ – referent registru řidičů “.
Platové zařazení: 9. platová třída, dle příslušných platových předpisů
Pracovní poměr: plný pracovní úvazek na dobu neurčitou
Místo výkonu práce: Prostějov
Termín pro podání přihlášky: do 25. 1. 2019
Předpokládaný nástup: březen 2019, příp. dle dohody
Bližší informace o pracovním místě podá Ing. Miroslav Nakládal, vedoucí odboru dopravy MMPv, tel. č. 582 329 800 nebo Mgr. Zdeňka Bendová, personalistka MMPv, tel. 582 329 162. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu. Minimální vzděláníÚSO s maturitou (bez vyučení) SměnnostPružná pracovní doba Pracovištěnám. T. G. Masaryka 130/14, 796 01 Prostějov 1 Mzda minimálně18230 Kč Nastoupit od2019-03-01

Stručné info

  • Zveřejněna:2019-01-15T03:35:13

Společnost

Statutární město Prostějov
  • Statutární město Prostějov
  • Kontakt : Zdeňka Bendová
  • Adresa : nám. T. G. Masaryka 130/14, 796 01 Prostějov 1

Klíčová slova

výhodou

dle

vzdělání

veřejné

řízení

práce

masaryka

místo

výběrovém

pobytu