PopisPředpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:
fyzická osoba, která
- je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt;
- dosáhla věku 18 let, je svéprávná, je bezúhonná;
- ovládá jednací jazyk a splňuje další podmínky pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem.

Požadavky na uchazeče:
- minimálně středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou;
- znalost legislativy v oblasti sociálního zabezpečení a veřejného opatrovnictví výhodou;
- praxe v sociální oblasti výhodou;
- praxe ve veřejné správě výhodou;
- řidičské oprávnění skupiny "B";
- organizační a komunikační schopnosti, samostatnost, spolehlivost, schopnost práce v kolektivu, vysoké pracovní nasazení;
- dobrá znalost práce na PC;
- zvláštní odborná způsobilost výhodou, v případě, že ji uchazeč nemá, vztahuje se na něj povinnost do 18 měsíců od uzavření pracovního poměru zkoušku podle vyhlášky č. 512/2002 Sb. o zvláštní odborné způsobilosti, pro správní činnosti při výkonu veřejného opatrovnictví složit.

Písemná přihláška musí obsahovat:
- jméno, příjmení a titul uchazeče;
- datum a místo narození, státní příslušnost uchazeče;
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana;
- místo trvalého pobytu uchazeče;
- datum a podpis uchazeče;
- kontaktní spojení.

K přihlášce se připojí tyto doklady:
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání;
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností;
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál, nebo ověřená kopie);
- případné další doklady prokazující odbornou znalost a dovednost.

Předpokládaný termín nástupu: od 1. 4. 2019, případně dohodou.

Platové zařazení: dle zák. č. 262/2006 Sb., Zákoník práce, Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě a Nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, platová třída 9.

Místo výkonu práce: město Štětí.

Pracovní poměr na dobu určitou, tj. po dobu trvání mateřské a rodičovské dovolené, nejdéle do 31. 3. 2020, s možností prodloužení na dobu neurčitou.

Přihlášku s uvedenými doklady zasílejte doporučeně do 20. 2. 2019 na adresu: Městský úřad Štětí, k rukám tajemníka MěÚ Štětí, Mírové náměstí 163, 411 08 Štětí.
Obálku označte: "NEOTVÍRAT - VŘ - REFERENT ODBORU SOCIÁLNÍCH VĚCÍ".
Přihlášku se stejným označením obálky je možné doručit osobně do podatelny Městského úřadu Štětí, Mírové náměstí 163, do 20. 2. 2019 do 17.00 hodin.

Bližší informace k pracovní pozici: Mgr. Pavla Lípová, tel. 732 931 767.

kompletně na www.steti.cz
Minimální vzděláníÚSO s maturitou (bez vyučení) SměnnostJednosměnný provoz PracovištěMírové nám. 163, 411 08 Štětí Mzda minimálně19000 Kč Nastoupit od2019-04-01

Stručné info

  • Zveřejněna:2019-01-05T02:40:23

Společnost

Město Štětí
  • Město Štětí
  • Kontakt : Pavla Lípová
  • Telefon : +420 732 931 767
  • Adresa : Mírové nám. 163, 411 08 Štětí

Klíčová slova

práce

správě

dobu

štětí

vlády

výhodou praxe

opatrovnictví

veřejného

nařízení

uchazeče datum