Požadavky:
o Technická orientace
o Znalost softwarových aplikací a produktů Ariba
o Pracovní zkušenosti v zákaznickém servisu z nadnárodní společnosti (oblast IT) minimálně 1 rok
o Vynikající komunikační dovednosti (práce po telefonu)
o Dobré interpersonální dovednosti
o Schopnost rychle řešit problémy
o Znalost práce v multikulturním prostředí
o Zaměření na zákazníka a tolerance vůči stresu
Jazyky
o Plynulá angličtina, plynulá znalost jiného jazyka výhodou
Zaměstnanecké výhody: stravenky, sickdays, plně hrazená pracovní neschopnost, 5 dní dovolené navíc, příspěvek na penzijní a životní pojištění (po 6-ti měsících), zdravotní péče, roční odměny, možnost dalšího vzdělávání Minimální vzděláníÚSV SměnnostJednosměnný provoz PracovištěAriba Czech s.r.o. Radlická, Radlická 3201/14, Smíchov, 150 00 Praha 5 Mzda minimálně30000 Kč Mzda maximálně35000 Kč Nastoupit od2018-01-01