PopisMísto výkonu práce:
Bucharova č.p. 2817/11,Stodůlky, Praha 58
Pracovník zákaznického servisu
Požadavky:
- Pracovní zkušenosti v zákaznickém servisu ze společnosti v oblasti IT/Telco
- Technická orientace
- Výhodou - znalost softwarových aplikací a produktů Ariba
- Vynikající komunikační dovednosti (práce po telefonu)
- Dobré interpersonální dovednosti
- Schopnost rychle řešit problémy
- Znalost práce v multikulturním prostředí
- Zaměření na zákazníka a tolerance vůči stresu
Jazyky
- Anglický jazyk - rodilý mluvčí
- Znalost jiného jazyka velkou výhodou (zejména Portugalština a Španělština)
Zaměstnanecké výhody:stravenky, sickdays, hrazená pracovní neschopnost, 5 dní dovolené navíc, příspěvek na penzijní a životní pojištění (po 6-ti měsících), zdravotní péče, roční odměny, možnost dalšího vzdělávání.
Minimální vzděláníZákladní + praktická škola SměnnostJednosměnný provoz PracovištěAriba Czech s.r.o. [2], Bucharova 2817/11, Stodůlky, 158 00 Praha 58 Mzda minimálně30000 Kč Mzda maximálně35000 Kč Nastoupit od2018-07-01

Stručné info

  • Zveřejněna:2018-07-15T00:51:00

Společnost

Ariba Czech s.r.o.
  • Ariba Czech s.r.o.
  • Kontakt : Matej Lenárth
  • E-mail : matej.lenarth@sap.com
  • Adresa : Ariba Czech s.r.o. [2], Bucharova 2817/11, Stodůlky, 158 00 Praha 58

Klíčová slova

znalost

výhodou

práce

pracovní

zejména

sickdays

výhodystravenky

španělštinazaměstnanecké

portugalština

jazyka