Popismísto výkonu práce: Radlická č.p. 3201/14, Smíchov,
150 00 Praha 5
kontakt: Lenárth Matej, e-mail: matej.lenarth@sap.com

Pracovník zákaznického servisu

Požadavky:
- Technická orientace
- Znalost sofwarových aplikací, znalost produktů Ariba velkou výhodou
- Pracovní zkušenosti v zákaznickém servisu z nadnárodní společnosti (oblast IT) minimálně 1 rok
- Vynikající komunikační dovednosti (práce po telefonu)
- Dobré interpersonální dovednosti
- Schopnost rychle řešit problémy
- Znalost práce v multikulturním prostředí
- Zaměření na zákazníka a tolerance vůči stresu
- min. bakalářské vzdělání technického směru

Jazyky:
- Plynulá angličtina, plynulá znalost jiného jazyka výhodou

- stravenky, sickdays, plně hrazená pracovní neschopnost, 5 dní dovolené navíc, příspěvek na penzijní a životní pojištění (po 6-ti měsících), zdravotní péče, roční odměny, možnost dalšího vzdělávání Minimální vzděláníBakalářské SměnnostJednosměnný provoz PracovištěAriba Czech s.r.o. Radlická, Radlická 3201/14, Smíchov, 150 00 Praha 5 Mzda minimálně33000 Kč Mzda maximálně38000 Kč Nastoupit od2019-02-01

Stručné info

  • Zveřejněna:2019-02-08T14:17:24

Společnost

Ariba Czech s.r.o.
  • Ariba Czech s.r.o.
  • Kontakt : Matej Lenárth
  • E-mail : matej.lenarth@sap.com
  • Adresa : Ariba Czech s.r.o. Radlická, Radlická 3201/14, Smíchov, 150 00 Praha 5

Klíčová slova

znalost

práce

plynulá

pracovní

místo

sickdays

stravenky

výhodou

jazyka

jiného