Popismísto výkonu práce: Radlická č.p. 3201/14, Smíchov,
150 00 Praha 5
kontakt: Lenárth Matej, e-mail: matej.lenarth@sap.com

Pracovník zákaznického servisu

Požadavky:
- Znalost softwarových aplikací, znalost produktů Ariba velkou výhoou
- Pracovní zkušenosti v zákaznickém servisu z nadnárodní společnosti (oblast IT) minimálně 1 rok
- Vynikající komunikační dovednosti (práce po telefonu)
- Dobré interpersonální dovednosti
- Schopnost rychle řešit problémy
- Znalost práce v multikulturním prostředí
- Zaměření na zákazníka a tolerance vůči stresu

Jazyky:
- Plynulá angličtina, plynulá znalost jiného jazyka výhodou

Zam. výhody: stravenky, sickdays, plně hrazená pracovní neschopnost, 5 dní dovolené navíc, příspěvek na penzijní a životní pojištění (po 6-ti měsících), zdravotní péče, roční odměny, možnost dalšího vzdělávání Minimální vzděláníÚSO (vyučení s maturitou) SměnnostJednosměnný provoz PracovištěAriba Czech s.r.o. Radlická, Radlická 3201/14, Smíchov, 150 00 Praha 5 Mzda minimálně33000 Kč Mzda maximálně40000 Kč Nastoupit od2019-02-01

Stručné info

  • Zveřejněna:2019-02-13T18:46:34

Společnost

Ariba Czech s.r.o.
  • Ariba Czech s.r.o.
  • Kontakt : Matej Lenárth
  • Adresa : Ariba Czech s.r.o. Radlická, Radlická 3201/14, Smíchov, 150 00 Praha 5

Klíčová slova

znalost

práce

plynulá

pracovní

místo

plně

sickdays

stravenky

výhody

výhodouzam