Popismísto výkonu práce: Radlická č.p. 3201/14, Smíchov,
150 00 Praha 5
kontakt: Lenárth Matej, e-mail: matej.lenarth@sap.com
Pracovník zákaznického servisu
Požadavky:
- Znalost softwarových aplikací, znalost produktů Ariba velkou výhoou
- Pracovní zkušenosti v zákaznickém servisu z nadnárodní společnosti (oblast IT) minimálně 1 rok
- Vynikající komunikační dovednosti (práce po telefonu)
- Dobré interpersonální dovednosti
- Schopnost rychle řešit problémy
- Znalost práce v multikulturním prostředí
- Zaměření na zákazníka a tolerance vůči stresu
Jazyky:
- Plynulá angličtina, plynulá znalost jiného jazyka výhodou
Zam. výhody: stravenky, sickdays, plně hrazená pracovní neschopnost, 5 dní dovolené navíc, příspěvek na penzijní a životní pojištění (po 6-ti měsících), zdravotní péče, roční odměny, možnost dalšího vzdělávání Minimální vzděláníÚSO (vyučení s maturitou) SměnnostJednosměnný provoz PracovištěAriba Czech s.r.o. Radlická, Radlická 3201/14, Smíchov, 150 00 Praha 5 Mzda minimálně33000 Kč Mzda maximálně40000 Kč Nastoupit od2019-02-01