PopisPrvní kontakt uchazeče emailem.

Pracovník zákaznického servisu

Požadavky:
o Technická orientace
o Znalost softwarových aplikací, znalost produktů Ariba velkou výhodou
o Pracovní zkušenosti v zákaznickém servisu z nadnárodní společnosti (oblast IT) minimálně 1 rok
o Vynikající komunikační dovednosti (práce po telefonu)
o Dobré interpersonální dovednosti
o Schopnost rychle řešit problémy
o Znalost práce v multikulturním prostředí
o Zaměření na zákazníka a tolerance vůči stresu
o min. bakalářské vzdělání technického směru

Jazyky
o Plynulá angličtina, plynulá znalost jiného jazyka výhodou


Zaměstnanecké výhody:
stravenky, sickdays, plně hrazená pracovní neschopnost, 5 dní dovolené navíc, příspěvek na penzijní a životní pojištění (po 6-ti měsících), zdravotní péče, roční odměny, možnost dalšího vzdělávání. Minimální vzděláníBakalářské SměnnostJednosměnný provoz PracovištěAriba Czech s.r.o. Radlická, Radlická 3201/14, Smíchov, 150 00 Praha 5 Mzda minimálně35000 Kč Mzda maximálně42000 Kč Nastoupit od2018-01-01

Stručné info

  • Zveřejněna:2018-01-13T00:15:38

Společnost

Ariba Czech s.r.o.
  • Ariba Czech s.r.o.
  • Kontakt : Matej Lenárth
  • E-mail : matej.lenarth@sap.com
  • Adresa : Ariba Czech s.r.o. Radlická, Radlická 3201/14, Smíchov, 150 00 Praha 5

Klíčová slova

znalost

práce

jazyka

hrazená

plně

sickdays

výhody stravenky

výhodouzaměstnanecké

kontakt

neschopnost