PopisNáplň práce: komunikace se zákazníky v rámci projektu klientského centra, zejména pak technická podpora. Důležitá je znalost operačního systému Android, z největší části je pracovní náplň tvořena telefonickou a emailovou komunikací, dalšími komunikačními kanály, které pracovník klientského centra obsluhuje, je chat a sociální sítě. Nejedná se o aktivní telemarketing, nýbrž o zákaznický servis
Výhody: příspěvek na stravné


Minimální vzděláníÚSO s maturitou (bez vyučení) SměnnostDvousměnný provoz PracovištěEMEA s.r.o. - Zlín, třída Tomáše Bati 269, Prštné, 760 01 Zlín 1 Mzda minimálně16280 Kč Mzda maximálně25000 Kč Nastoupit od2019-03-01

Stručné info

  • Zveřejněna:2019-02-12T01:59:05

Společnost

EMEA s.r.o.
  • EMEA s.r.o.
  • Kontakt : Martin Holub
  • Telefon : +420 724 843 786
  • E-mail : martin.holub@emea.cz
  • Adresa : EMEA s.r.o. - Zlín, třída Tomáše Bati 269, Prštné, 760 01 Zlín 1

Klíčová slova

klientského

náplň

centra

sociální

dalšími

komunikačními

kanály

pracovník

obsluhuje

chat