Popismísto výkonu práce: Pikrtova 1737/1a, Nusle
kontakt: Jangavadze Nino, e-mail: njangavadze@csc.com

Agent Service Desk je prvním kontaktním bodem pro uživatele, kteří volá naše IT Service Desk. Při poskytování nejvyšší úrovně služeb zákazníkům odpovídá servisní zástupce příchozímu kontaktu, sleduje všechny informace v systému sledování, používá nástroj znalostní báze spolu s odbornými znalostmi k tomu, aby včas vyřešil problémy / požadavky. Agent služby Service Desk zvyšuje nevyřešený problém / problémy / požadavky správnému týmu podpory úrovně 2 a 3. Řešení problémů se základními koncovými uživateli v různých softwarových aplikacích, hardwaru, sítích a telekomunikačních systémech a poskytnutí základní podpory pro počítače.
-Výjimečné písemné a ústní komunikační dovednosti
Fluentní angličtina a požadované jazykové dovednosti - ve dvojicích nebo násobcích s angličtinou.
- Němčina (znalost C1 / C2)
- Nizozemština (znalost C1 / C2)
- čeština (znalost C1 / C2)
Výhody:
5 dní dovolené navíc, kafetérie, občerstvení na pracovišti, stravenky, vzdělávání Minimální vzděláníÚSO s maturitou (bez vyučení) SměnnostJednosměnný provoz PracovištěCSC Computer Sciences s.r.o.sídlo, Pikrtova 1737/1a, Nusle, 140 00 Praha 4 Mzda minimálně30000 Kč Mzda maximálně40000 Kč Nastoupit od2018-03-15

Stručné info

  • Zveřejněna:2018-08-02T17:12:08

Společnost

CSC Computer Sciences s.r.o.
  • CSC Computer Sciences s.r.o.
  • Kontakt : Nino Jangavadze
  • E-mail : njangavadze@csc.com
  • Adresa : CSC Computer Sciences s.r.o.sídlo, Pikrtova 1737/1a, Nusle, 140 00 Praha 4

Klíčová slova

znalost

service

desk

podpory

požadavky

problémy

úrovně

c2

počítačevýjimečné

základní