PopisPracovník zákaznického servisu - Support Engineer

Požadavky:
o Plynulá znalost anglického jazyka
o Znalost softwarových aplikací, znalost produktů SAP Ariba
o Pracovní zkušenosti v zákaznickém servisu z nadnárodní společnosti (oblast IT) minimálně 5 let
o Vynikající komunikační dovednosti (práce po telefonu)
o Dobré interpersonální dovednosti
o Zaměření na zákazníka a tolerance vůči stresu
o Bakalářské vzdělání technického směru

Znalost/zkušenost s alespoň 2 kategoriemi:
o Zkušenost s databázema Oracle, DB2 anebo Microsoft SQL Server.
o Zkušenost s WebLogic / WebSphere.
o Znalost objektovo orientované programovacích jazyků (Java, C++, ...)
o Znalost HTML a XML (JavaScript a css)

Zam. výhody
stravenky, Cafeteria, sickdays, plně hrazená pracovní neschopnost, 5 dní dovolené navíc, příspěvek na penzijní a životní pojištění (po 6-ti měsících), zdravotní péče, roční odměny, možnost dalšího vzdělávání
Minimální vzděláníBakalářské SměnnostJednosměnný provoz PracovištěAriba Czech s.r.o. [2], Bucharova 2817/11, Stodůlky, 158 00 Praha 58 Mzda minimálně70000 Kč Mzda maximálně120000 Kč Nastoupit od2018-04-01

Stručné info

  • Zveřejněna:2018-04-13T11:33:56

Společnost

Ariba Czech s.r.o.
  • Ariba Czech s.r.o.
  • Kontakt : Matej Lenárth
  • E-mail : matej.lenarth@sap.com
  • Adresa : Ariba Czech s.r.o. [2], Bucharova 2817/11, Stodůlky, 158 00 Praha 58

Klíčová slova

servisu

znalost

pracovník

html

sickdays

cafeteria

výhody stravenky

csszam

javascript

xml