PopisPracovník zákaznického servisu - Support Engineer
Požadavky:
o Plynulá znalost anglického jazyka
o Znalost softwarových aplikací, znalost produktů SAP Ariba
o Pracovní zkušenosti v zákaznickém servisu z nadnárodní společnosti (oblast IT) minimálně 5 let
o Vynikající komunikační dovednosti (práce po telefonu)
o Dobré interpersonální dovednosti
o Zaměření na zákazníka a tolerance vůči stresu
o Bakalářské vzdělání technického směru
Znalost/zkušenost s alespoň 2 kategoriemi:
o Zkušenost s databázema Oracle, DB2 anebo Microsoft SQL Server.
o Zkušenost s WebLogic / WebSphere.
o Znalost objektovo orientované programovacích jazyků (Java, C++, ...)
o Znalost HTML a XML (JavaScript a css)
Zam. výhody
stravenky, Cafeteria, sickdays, plně hrazená pracovní neschopnost, 5 dní dovolené navíc, příspěvek na penzijní a životní pojištění (po 6-ti měsících), zdravotní péče, roční odměny, možnost dalšího vzdělávání Minimální vzděláníBakalářské SměnnostJednosměnný provoz PracovištěAriba Czech s.r.o. [2], Bucharova 2817/11, Stodůlky, 158 00 Praha 58 Mzda minimálně70000 Kč Mzda maximálně120000 Kč Nastoupit od2018-04-01