Pro automotive společnost v Ostravě hledáme kandidáty na pozici Specialista zákaznické kvality.
POPIS POZICE
je kontaktní osobou pro zákazníka a garantem okamžitého řešení zákaznických reklamací
denně komunikuje se zákazníkem o drobných obtížích s cílem předejít závažným reklamacím
koordinuje analýzu neshodných výrobků reklamovaných zákazníkem, hledání kořenových příčin a nápravných opatření
PROFIL KANDIDÁTA
denní využití německého jazyka – ústní i písemnou formou
orientace v technické dokumentaci
samostatnost při řešení problémů a přijetí zodpovědnosti, proklientský přístup, schopnost hledat řešení a spolupracovat v týmu
výhodou znalost nástrojů kvality (8D, PPAP, APQP, FMEA, Problem solving, Control Plan)
zkušenost v oblasti kontaktu se zákazníkem
zkušenost z firmy působící v automotive
NABÍZÍME
pracovní výzvu v dynamické nadnárodní automotive společnosti
příležitost rozšířit si obzory a dovednosti
denní využití znalosti německého jazyka
odborné i jazykové vzdělávání
přátelský a podporující tým
prémie, příspěvek na stravné a dopravu, dovolená navíc a další firemní benefity Minimální vzděláníÚSO (vyučení s maturitou) SměnnostPružná pracovní doba PracovištěManpowerGroup s.r.o. - Ostrava, Ostrava - město Mzda minimálně30000 Kč Nastoupit od2019-03-01