Popismísto výkonu práce: Praha
kontakt: Yatskovska Mariia, tel.: 770131898, e-mail: mariia.yatskovska@conduent.com
Náplň práce: Jako specialista zákaznické/technické podpory, budete zodpovědný za vstřícnou a efektivní telefonickou komunikaci se zákazníky, kteří se na Vás budou obracet s technickými dotazy týkající se chytrých telefonů, tabletů a dalších telekomunikačních zařízení. Budete zpravidla prvním kontaktem pro zákazníky volající do našeho kontaktního centra. Poskytováním technické podpory pro naše zákazníky se budete snažit o splnění jejich očekávání při každém hovoru. Jako člen týmu zákaznické/technické podpory budete vždy prezentovat společnost v pozitivním světle a vhodně vyžizovat citlivé dotazy. Požadujeme: znalost ruského jazyka na úrovni rodilého mluvčího, komunikativní znalost anglického jazyka, dobré komunikační schopnosti, orientace na zákazníka, snahu učit se. Zkušenosti z kontaktního, zákaznické centra výhodou. Nabízíme: zázemí silné a stabilní společnosti: příjemné pracovní prostředí a kolektiv, vstupní školení zaměřené na procesy, produkty a komunikaci. Následně pak průběžná odborná školení, příležitost profesního i osobního růstu, moderní pracoviště v Praze blízko stanice metra B. Pracovní hodiny: 8 hodin denně, 5 dní v týdnu (postupné nástupy na směny, směny mezi 6:00 a 22:00 hod. od pondělí do neděle). Poznámka ke mzdě: během 3-týdenního školení: 16,200,-Kč/měs. Od ukončení školení do konce zkušební doby (cca. dalších 10 týdnů): 20,500,-Kč/měs. Po ukončení zkušební doby: 22,900,-Kč/měs. V případě povýšení do náročnějšího, více technicky zaměřeného oddělení - navýšení na 23,200-24,300,-Kč/měsíčně. Po roce práce je možné individuální navýšení mzdy v návaznosti na roční vyhodnocení dle výskledků práce.
Stravenky, občerstvení na pracovišti, bonusy. Minimální vzděláníStřední nebo střední odborné bez maturity a bez vyučení SměnnostJednosměnný provoz PracovištěConduent Czech Republic s.r.o. - Praha, Praha Mzda minimálně16200 Kč Mzda maximálně30000 Kč Nastoupit od2018-10-05